اخبار روز سینما

فال روزانه / فال نبوی فردا شنبه 22 اردیبهشت ماه 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین سرنوشت پیامبران یکی یکی از روش های فال بر اساس سیره و سخنان پیامبران است. در نبوت نبوی سعی می کنیم با مطالعه و تفسیر سرگذشت انبیا پیام ها و پیشگویی هایی درباره آینده جامعه و افراد بدهیم. بر این اساس پیشگویی ها ساخته شد. اگرچه پیشگویی های پیامبران از نظر ادبی و دینی کاملاً پایدار است، اما افرادی هستند که به این روش اعتقادی ندارند و آن را یک خرافات یا افسانه می دانند. اردیبهشت ماه خواندن

متولد شدن فروردین

حضرت سلیمان

ای صاحب زودیاک، اگر به فکر ثروت و ثروت هستی، بدان که با کمک گرفتن از شخص بی همتای خداوند و ابراز ارزش و تلاش خود، به خواسته خود می رسی، زیرا رحمت خداوند از آنچه فکر می کنی بیشتر است. به اذن یزدان دلی زیبا داشته باشید از افکار بد و افکار نادرست دوری کنید زیرا خداوند با اهل تقوا است و انشاءالله شما را از خطا حفظ می کند.

متولد شدن اردیبهشت ماه

عنوان تقدس

ای منجم، به فضل و رحمت خداوند، بیماری تو شفا و اندوهت برطرف می شود. هرگز نگران نباشید و به لطف خداوند ایمان داشته باشید و از او طلب مغفرت کنید تا شاید تغییری در وضعیت شما ایجاد شود، به اذن خداوند سالم و آسوده برسید.

متولد شدن خرداد

حضرت یونس

ای فالگیر، بدان که بخت با تو یار است و با خانواده ای ثروتمند ازدواج می کنی که درآمد فراوانی برایت فراهم می کند، شکر این نعمت را داشته باش و سعی کن در عبادت، لباس مذهبی بپوشی و خدا را فراموش نکن و همیشه او باش. عاقل باشید و از مصیبت دردمندان غافل نشوید موفق و پیروز خواهید شد انشاالله.

متولد شدن تیر

حضرت یوشع

او در موقعیتی آسیب پذیر در زندگی قرار می گیرد. زیرا شما با گروهی سرکش و جنایتکار مواجه هستید که باید آنها را راهنمایی و هدایت کنید. اگر برای خدا کاری کردی، از شکست نترس، ممکن است زنی با تو بجنگد. اگر صبور و صبور باشید، نتیجه به نفع شما خواهد بود. یک سفر دریایی در طالع شما دیده می شود.

متولد شدن مرداد

عیسی

ای صاحب فال! بدان و با نیّت بدان که از غم نجات می یابی، عمرت طولانی، کردارت بلند، دشمنانت سرکوب می شود و هر روز احترام خواهی یافت. با یک انسان خوب باشید، سفر خوبی خواهید داشت و برکات زیادی خواهید یافت. چه خوب که در دلت خیانت نباشد، دعای پدر و مادرت مثمر ثمر باشد و خداوند متعال تو را حفظ کند. در نماز اول وقت کوشا باشید.

متولد شدن شهریور

حضرت لقمان

شما فردی متواضع با خرد و درستی به نظر می رسید. اگر آسیب یا مشکلی دارید، خوب است و حکمتی در آن نهفته است. چیزهایی را که از دست دادی دوباره به دست می آوری. اگر قصد ازدواج دارید، این کار را انجام دهید، اما ابتدا از درک و دانش و سلامت روان او مطمئن شوید و از دردسر نجات پیدا کنید. نباید چشم به اموال مردم داشت. در عین حال برای سالم بودن، کینه به دل نگیرید، اگر کسی بدی به شما کرد او را ببخشید. به این ترتیب عزت خواهید داشت و اگر با رضای خداوند به اهداف و مقاصد عالی خود دست یابید، نامی زیبا خواهید داشت.

متولد شدن مهر

حضرت هارون

ای صاحب برج، تحت تأثیر نیکی و قرب یکی در زندگی شما از نزدیکانتان رونق پیدا می کند، سرمایه شما افزایش می یابد و یکی از سرمایه داران بزرگ می شوید، پس خدا را شکر کنید و آن سرمایه را خرج دیگران کنید. از بخل و حسد بپرهیز و از انباشت مال جدا بپرهیز تا به اذن خدا در دنیا و آخرت رستگار شوی.

متولد شدن آبان

حضرت موسی

ای صاحب فال! بدان که به چیزی فکر می کنی که در آن افتادی و از آن ناتوان هستی و از برآورده شدن همه آرزوهایت غمگین هستی. قبل از این شما بسیار ناراحت بودید و ستاره شما در حال درخشش است و کارت شما منقضی می شود. خدا بهت اجر خوب بده و کارتت هر چه زودتر بالا بیاد و دلت مشغول بار باشه. با یکی قول خواهی داد، خوب عمل کن، اگر نکنی، مژده ای به تو می رسد و کارت تمام می شود، اگر زمین را لمس کنی طلا می شود. در نماز تنبلی نکنید، تا می توانید صدقه بدهید تا از ترس در امان بمانید و به هدف خود برسید. به خواست خدا

متولد شدن آذر

حضرت جان

ای صاحب برج به تو مژده می دهد که به زودی آسوده می شوی و از غم ها رهایی می یابی و اگر نیت کنی وسیله فراهم می گردد. سعی کنید عجولانه تصمیم نگیرید و راز خود را به مجرد نگویید، روز به روز برای آن عزاداری نکنید و از آن روز بهتر استفاده کنید تا فردای بهتری داشته باشید و هر روز را بهتر از روز بعد کنید. اول خدا را شکر کنید و به جای بله، تا موفق و صالح باشید.

متولد شدن دی

حضرت خضر

ای صاحب زودیاک به تو مژده بده که دولت به تو بازگشته و از این به بعد شاد و موفق خواهی بود و امورت به خیر می گذرد. سفری در پیش دارید که نیازهای شما را برآورده می کند و محبت و کمک دوستانتان را خواهید یافت. زنهار راز دلت را به کسی نگو، آن شخص دشمن توست و به درد تو می زند، اما با هیچکس دشمنی نداری، غمگین مباش تا از دست کسی آزار ندهی. شنبه و پنجشنبه برای شما روزهای پر برکتی است، دلتان آرزوی چیزی دارد که به زودی در اختیارتان قرار گیرد و به خواسته قلبی خود برسید و نیازهایتان را برآورده کنید. نماز چشم مجروح را نزد خود نگه دارید تا از شر دشمنان در امان بمانید انشاالله.

متولد شدن بهمن

حضرت ذوالقرنین

شما فردی سخت کوش و مصمم هستید، اگر از این استعداد استفاده کنید به نتایج خوبی خواهید رسید. سفرهای دوری را در زندگی خود خواهید دید، در زندگی با خطراتی روبرو خواهید شد. بسیاری از مردم از شما اطاعت خواهند کرد یا تحت حمایت شما خواهند بود. در طالع شما یک زیارت هست. اگر قصد سفر به دنیا را دارید اقدام کنید. کاری که قصد انجام آن را دارید در صورت مناسب بودن اتفاق خواهد افتاد.

متولد شدن اسفند

حضرت ذوالکفیل

به نظر می رسد فردی صبور و بردبار هستید، قول های زیادی به دیگران می دهید، مراقب باشید به آنها عمل کنید. اگر وکیل یا قاضی هستی با مردم عادلانه رفتار کن و حق مظلوم را از ظالم بگیر. شما به آنچه در نظر گرفته اید دست خواهید یافت. یک فرد بدخواه به دنبال غفلت شماست. مراقب او باش ممکن است مجبور شوید برای مدتی مخفی شوید یا تنها زندگی کنید زیرا در حال انجام کاری هستید. ممکن است شخصی با نام از شما بشنود. او را به عدالت با مردم دعوت کن و او هم قبول می کند. آنچه انتظار دارید در حال رخ دادن است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا