اخبار روز

فهرست “خطرناک ترین” شهرهای آمریکا؛ جایی که سریال های جنایی به واقعیت تبدیل می شوند (+عکس)

بر اساس آمار FBI، خطرناک ترین شهرهای آمریکا با تعداد جرایم بزرگ ثبت شده به ازای هر 100000 ساکن در سال اندازه گیری و رتبه بندی می شوند. جرایم خشونت آمیز شامل قتل، حمله و سرقت است.

به گزارش فرادید، در زیر خطرناک ترین شهرهای آمریکا را معرفی می کنیم.

10. ایندیاناپولیس، ایندیانا

نمای هوایی از شهر ایندیاناپولیس، نمای شرقی-شمال شرقی مرکز شهر با ساختمان کنگره ایالت ایندیانا.

ایندیاناپولیس که شاید به عنوان خانه Indy 500 در ایالات متحده شناخته می شود، دارای موزه های فراوان و فضاهای سبز چشمگیر است، اما در حال حاضر دارای نرخ جرایم خشونت آمیز بالایی است: 1,333.96 جنایات خشونت آمیز به ازای هر 100,000 ساکن در سال 2019. است.

اقداماتی برای کاهش این گونه جرائم در حال انجام است. ابتکاراتی مانند Crime Guns Task Force، که با هجوم سلاح گرم به شهر مبارزه می کند، در سال های اخیر شاهد کاهش جرایم خشونت آمیز بوده است.

9. آلبوکرک، نیومکزیکو

فهرست

فصل باران های موسمی در آلبوکرکی، نیومکزیکو، ایالات متحده آمریکا. این نمایی از کوه های ساندیا در نیومکزیکو است.

آلبوکرکی پرجمعیت ترین شهر در ایالت نیومکزیکو است. آلبوکرک به عنوان یک مستعمره اسپانیا در سال 1706 تأسیس شد و در اواسط قرن 19 بخشی از ایالات متحده شد. این شهر نیز پر از تاریخ است یکی یکی از سرسبزترین شهرهای آمریکاست.

آلبوکرکی با نرخ جرایم خشن 1369.14 جنایت در هر 100000 ساکن در رتبه نهم فهرست ما قرار دارد. این آمار بین سال های 2019 تا 2023 افزایش یافته و میزان قتل تقریباً 19 درصد افزایش یافته است.

برای پرداختن به این نرخ بالا، پول بیشتری در اختیار آژانس های مجری قانون محلی سرمایه گذاری در فناوری قرار گرفته است. نظارت تصویری با نقشه‌برداری زنده و برنامه‌هایی که از فناوری تشخیص گلوله صوتی استفاده می‌کنند به پلیس کمک می‌کند تا هنگام وقوع جرایم را به‌طور دقیق تشخیص دهد و به کاهش جرم کمک کند.

8. استاکتون، کالیفرنیا

فهرست

شهر استاکتون یکی این یکی از بالاترین میزان جرم و جنایت در ایالت کالیفرنیا است.

شاید شهر بندری استاکتون یکی این یکی از شهرهایی است که در لیست ما کمتر از سایرین شناخته شده است. استاکتون جمعیت نسبتا کمی حدود 320000 نفر دارد، اما هشتمین شهر خطرناک در لیست ما با 1414.56 جنایات خشونت آمیز به ازای هر 100000 ساکن است.

این شهر در سال 2012 ورشکست شد و دلیل اصلی آن بحران مالی جهانی در سال 2008 بود که منجر به کاهش شدید ارزش املاک و نرخ بالای بیکاری شد. این به نوبه خود منجر به افزایش نرخ جرم و جنایت در این حوزه شده است.

7. کلیولند، اوهایو

فهرست

ساحل کلیولند در رودخانه کویاهوگا، ایالات متحده آمریکا

کلیولند که در سواحل دریاچه ایری در شمال شرقی اوهایو قرار دارد، یک بندر بزرگ در مسیر دریایی سنت لارنس است که برای رونق اقتصادی خود به صنایع سنگین و تجارت متکی است. در سال های اخیر، به دلیل پیشرفت در مراقبت های بهداشتی، به طور فزاینده ای محبوب و محبوب شده است یکی یکی از بهترین بیمارستان های دنیاست.

نرخ جرایم خشن 1556.76 در هر 100000 ساکن است که بالاتر از میانگین ملی ایالات متحده است. در سال‌های اخیر جرایم ثبت شده کاهش داشته است، اما سال‌های 2020 و 2021 شاهد افزایش شدید نرخ جرم و جنایت بوده‌اند. این افزایش به افزایش نرخ فقر و تأثیر همه‌گیری کووید-19 بر نیروهای پلیس محلی نسبت داده شد.

6. میلواکی، ویسکانسین

فهرست

ماشین پلیس در خیابان ویسکانسین در مرکز شهر میلواکی حرکت می کند

بیش از نیم میلیون نفر در میلواکی زندگی می کنند. یکی این یکی از متنوع ترین شهرهای ایالات متحده از نظر قومیتی است. به لطف بسیاری از کارشناسان ماهر آلمانی که در اواسط قرن نوزدهم در آنجا ساکن شدند، به دلیل پنیر خود نیز مشهور است.

با این حال، کاهش مداوم جمعیت شهر و نرخ جرم خشن 1597.36 در هر 100000 ساکن، میلواکی را کمتر از یک مکان ایده آل برای زندگی می کند.

5. کانزاس سیتی، میسوری

فهرست

خط افق کانزاس سیتی

کانزاس سیتی علاوه بر اینکه خانه دوروتی از «جادوگر شهر اوز» است، بیشتر به خاطر موسیقی کباب و جازش معروف است. این شهر به دلیل افزایش نرخ جرم و جنایت با 1724.31 جرم خشونت آمیز به ازای هر 100000 نفر در سال 2019 شناخته شده است.

بیشتر جنایات در شهر رو به افزایش است و میزان قتل به ویژه نگران کننده است. برای رفع این مشکل، اداره پلیس شهر کانزاس با سایر آژانس های اجتماعی برای اجرای استراتژی برای کاهش جرم و جنایت، کمک به مردم برای فرار از فقر و رسیدگی به مسائل مختلف سلامت روان که می تواند منجر به خشونت شود، کار می کند.

4. ممفیس، تنسی

فهرست

ماشین پلیس ممفیس در خیابان بیل، ممفیس، ایالات متحده آمریکا

ممفیس را خانه بلوز و راک اند رول می دانند و الویس پریسلی و جانی کش آلبوم هایی را در استودیو معروف سان در دهه 1950 ضبط کردند. این شهر به عنوان یکی این شهر با نزدیک به 400 قتل در سال 2023، یکی از خشن ترین شهرهای آمریکا محسوب می شود. این شهر دارای نرخ قتل 63 در هر 100000 نفر است.

نرخ فقر ممفیس بالا است و بودجه پلیس کاهش یافته است که در نتیجه نرخ جرم خشن بسیار بالاتر از میانگین ملی است. اما بودجه جدید فدرال و برنامه‌ای به نام «ابتکار جنایت خشونت‌آمیز» امیدوار است بتواند به شهر به مکانی امن‌تر برای زندگی تبدیل شود.

3. بالتیمور، مریلند

فهرست

تضاد مناطق مسکونی و صنعتی در خیابان پرزیدنت در بالتیمور، ایالات متحده. خط افق مرکز شهر را می توان از دور در تصویر مشاهده کرد.

بالتیمور یک شهر بندری بزرگ در مریلند و مرکز اقتصادی این ایالت است که به لطف بندری پررونق در دهانه رودخانه پاتاپسکو، که مرکز واردات و صادرات عمده خودرو و زغال سنگ است، است.

حداقل برای برخی از ما، بالتیمور بیشتر به عنوان صحنه سریال جنایی آمریکایی The Wire شناخته می شود. با وجود 2027.01 جرم خشن به ازای هر 100000 نفر در سال، واقعیت زندگی در این شهر برای برخی از نسخه تلویزیونی دور نیست.

2. دیترویت، میشیگان

فهرست

ساختمان های متروکه در خیابان فرانکلین در مرکز شهر دیترویت، ایالات متحده.

دیترویت زمانی یک شهر صنعتی پررونق بود که به دلیل تولید خودرو، معماری تاریخی و برند موتاون معروف بود. اما زمانی که خودروسازان آمریکایی در دهه‌های 1970 و 1980 رقابت خود را از طریق واردات از دست دادند، این صنعت سقوط کرد و دیترویت آسیب دید.

بین سال های 1950 تا 2015، جمعیت شهر به میزان خیره کننده 63 درصد کاهش یافت. در نتیجه تعدیل انبوه نیروهای مسلح و افزایش فقر، میزان جرایم خشن تا سال 2019 به 2056.67 در هر 100000 نفر رسید.

1. سنت لوئیس، میزوری

فهرست

بلوار گودفلو مرز معروف به “مستطیل هایدن” را تشکیل می دهد، یک نوار مستطیلی از زمین در قسمت شمالی شهر، منطقه ای با جنایات و فقر بالا.

خطرناک ترین شهر ایالات متحده سنت لوئیس است، با 2082.29 جنایت خشونت آمیز به ازای هر 100000 نفر در سال 2019. سطوح بالای فقر و جداسازی نژادی احتمالاً عوامل مؤثری هستند. میزان قتل همچنان بالاست و 194 مورد تنها در سال 2019 ثبت شده است. وضعیت در سال 2020 حتی بدتر بود و این میزان به بالاترین سطح خود در 50 سال گذشته رسید.

سنت لوئیس خود شهری متنوع در سواحل می سی سی پی با پیوندهای قوی با موسیقی بلوز و میراث ورزشی و همچنین غذاهای معروف جهان است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا