اخبار روز سینمافیلم و سریال

فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون 15 اردیبهشت ماه که پخش می‌شوند

پل سفید (ساعت 9، شبکه تهران):

ژانر: درام اجتماعی

موضوع: داستان زندگی زنی به نام “مهری” را روایت می‌کند که در پی طلاق از همسرش، به همراه دو فرزندش به شهر دیگری نقل مکان می‌کند و با چالش‌های جدیدی در زندگی خود روبرو می‌شود.

بادیگارد (ساعت 10، شبکه سه):

ژانر: سیاسی، معمایی، اکشن

موضوع: درباره ی یک محافظ شخصی به نام “حامد” است که مأموریت محافظت از جان رئیس جمهور را بر عهده می‌گیرد. اما در حین انجام وظیفه، با توطئه‌ها و اتفاقات غیرمنتظره‌ای روبرو می‌شود.

طلا و مس (ساعت 11، شبکه سلامت):

ژانر: تاریخی، عاشقانه

موضوع: داستان زندگی دو خانواده را روایت می‌کند که در دوران قاجار با یکدیگر در ارتباط هستند. این دو خانواده در دو طبقه اجتماعی مختلف قرار دارند و عشق و نفرت بین آنها سرنوشتشان را به هم گره می‌زند.

بیرون از بهشت (ساعت 13:30، شبکه تهران):

ژانر: کمدی، خانوادگی

موضوع: داستان زندگی چند خانواده را روایت می‌کند که در یک آپارتمان زندگی می‌کنند و با چالش‌ها و موقعیت‌های طنزآمیزی در زندگی خود روبرو می‌شوند.

نامرئی (ساعت 17، شبکه نمایش):

ژانر: علمی تخیلی، درام

موضوع: داستان مردی را روایت می‌کند که به طور ناگهانی نامرئی می‌شود و سعی می‌کند با این وضعیت جدید در زندگی خود کنار بیاید.

مصلحت (ساعت 17:30، شبکه دو):

ژانر: سیاسی، اجتماعی

موضوع: به بررسی چالش‌ها و مصلحت‌های سیاسی در یک جامعه می‌پردازد و داستان افرادی را روایت می‌کند که درگیر این مسائل می‌شوند.

ویل هانتینگ نابغه (ساعت 18، شبکه امید):

ژانر: درام، عاشقانه

موضوع: داستان جوانی به نام “ویل هانتینگ” را روایت می‌کند که دارای هوش سرشاری است، اما به دلیل مشکلات زندگی خود، مسیر اشتباهی را در پیش گرفته است. در ادامه، با یک روانشناس آشنا می‌شود که به او کمک می‌کند تا استعداد خود را کشف کند و مسیر زندگی خود را تغییر دهد.

آتش (ساعت 19، شبکه نمایش):

ژانر: جنایی، معمایی

موضوع: داستان زنی به نام “سارا” را روایت می‌کند که در پی مرگ همسرش، با اتفاقات مشکوکی روبرو می‌شود و برای کشف حقیقت، شروعه به تحقیق می‌کند.

هویت (ساعت 21، شبکه نمایش):

ژانر: معمایی، روانشناختی

موضوع: داستان ده نفر را روایت می‌کند که در یک آسانسور گیر می‌کنند و ناگهان با مرگ یکی از آنها روبرو می‌شوند. در ادامه، هویت هر یک از افراد به چالش کشیده می‌شود و رازهای تاریکی از آنها فاش می‌شود.

بهترین دوست من (ساعت 23، شبکه نمایش):

ژانر: کمدی، درام

موضوع: داستان دو دوست صمیمی را روایت می‌کند که در طول زندگی با چالش‌ها و فراز و نشیب‌های مختلفی روبرو می‌شوند. این فیلم به بررسی مفاهیمی مانند دوستی، وفاداری و عشق می‌پردازد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا