اخبار روز سینما

هانده ارچل می‌گوید مشتاق همکاری با هریتیک روشن و عامر خان است

هانده ارچل سوپر استار ترکیه‌ای در سفرش به هند، گفته است که دوست دارد با بازیگران بزرگ بالیوود همچون «هریتیک روشن» و «عامر خان» در یک فیلم نقش آفرینی کند.

«هانده ارچل»، ستاره سریال‌های ترکی، در اولین سفر خود به هند، اعلام کرد که همواره مجذوب فرهنگ و سینمای هند بوده و دوست دارد در آینده با سوپراستارهای بالیوود، «عامر خان» و «هرتیک روشن» همکاری کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


هانده ارچل می‌گوید مشتاق همکاری با هریتیک روشن و عامر خان است

«ارچل» که با بازی در سریال‌هایی مانند عشق غیرممکن، دختران آفتاب و تو در خانه‌ام را بزن به شهرت جهانی دست یافته، قرار است روز پنجشنبه در جلسه‌ای در «فستیوال فیکِی» شرکت کند.

«هانده ارچل»، ستاره سریال‌های ترکی، در مصاحبه‌ای با «PTI» ابراز علاقه کرد که با ستارگان بالیوود، «هرتیک روشن» و «عامر خان» همکاری کند. او گفت:

دوست دارم با آن‌ها کار کنم. این زمان درستی است که من اینجا باشم. در جدیدی برای من باز شده تا بتوانم کاری در اینجا انجام دهم.

این بازیگر بر این باور است که روزی برای بازدید از هند تقدیر شده بود. او از طریق مترجم گفت:

مدیر برنامه‌ام از من پرسید که آیا می‌خواهم امسال برای فِستِیوال فیکِی به هند بروم. من بلافاصله قبول کردم، زیرا به فکر آمدن به اینجا بودم. احساس می‌کنم این یک برنامه‌ی فراگیر است.

«ارچل» به دلیل برنامه‌ی فشرده کاری و ترافیک سنگین بمبئی، گفت که نمی‌تواند شهر را به طور کامل کاوش کند. او گفت:

می‌خواهم معبد گانشا (سیدوینگناک) را ببینم، به معبد ISKCON هم فکر کرده‌ایم. من عاشق چنین مکان‌هایی هستم. اما از مشکلات ترافیک اینجا هم خبر دارم.

او همچنین گفت که می‌خواهد از تاج محل بازدید کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اظهارات هانده ارچل درباره همکاری با هریتیک روشن و عامر خان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا