اخبار روز سینما جهان

تشویق ۶ دقیقه‌ای «فیوریوسا» در جشنواره کن/ جورج میلر آمد

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، 9 سال پس از نمایش «مکس دیوانه: جاده خشم» در جشنواره کن، جورج میلر بار دیگر به چهره محبوب این رویداد تبدیل شده است. پس از اکران جهانی «فوریوسا: حماسه مکس دیوانه»، پیش درآمد قبلی و جدیدترین فیلم اکشن میلر که شب گذشته (چهارشنبه شب) به نمایش درآمد، تماشاگران در سالن جشنواره با شور و شوق شش دقیقه ای فیلم را تشویق کردند. . .

مهر وی نوشت: بازیگران این فیلم آنیا تیلور جوی تعظیم کردند و کریس همسورث با چشمانی اشکبار به این واکنش هیجان انگیز پاسخ دادند. میلر همچنین خیلی کوتاه به جمعیت گفت: ما خیلی سخت روی این فیلم کار کردیم و خیلی جالب خواهد بود که ببینیم شما از آن چه می سازید.

داستان فیلم در دنیایی پسا آخرالزمانی قبل از وقایع Fury Road می گذرد و تیلور جوی به عنوان بازیگر اصلی که جایگزین شارلیز ترون برای به تصویر کشیدن جوانی این شخصیت می شود، بازی می کند. در اوایل فیلم، Furiosa جوان توسط گروهی از راهزنان به رهبری Warlord ربوده و زندانی می شود.

این پیش درآمد که در بخش غیر رقابتی نمایش داده شد یکی یکی از مهم ترین فیلم های کن امسال است که انتظار می رفت بسیار دیده شود. این فیلم که پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «مکس دیوانه» است، توسط برادران وارنر در تاریخ 24 می در سینماهای آمریکا اکران می‌شود و امید می‌رود بتواند با فروش 380 میلیون دلاری این فیلم برابری کند یا از آن فراتر رود. جاده خشم”.

«فوریوسا» که با بودجه 168 میلیون دلاری ساخته شده است، برای کسب سود باید فروش خوبی داشته باشد و شاید استقبال گرم در کن عامل مهمی برای کسب این مقام باشد.

۲۲۰۵۷

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا