اخبار روز سینما

ناتاشا لیون به فیلم The Fantastic Four پیوست

طبق اعلام رسمی خبرگزاری‌های متفاوت و مختلف، اعلام شده که « ناتاشا لیون » بازیگری است که به تازگی به فیلم The Fantastic Four از دنیای مارول پیوسته است.

پیش‌ از این، در گزارش‌ها اعلام شده بود که «پدرو پاسکال» نیز در نقش «مستر فنتستیک» یا «رید ریچاردز»، «ونسا کربی» در نقش «سو استورم» یا «زن نامرئی»، «جوزف کویین» در نقش «جانی استورم» یا همان «مشعل انسانی»، «ایبان ماس باکراک» در نقش «بن گریم»، «جولیا گارنر» در نقش «سیلور سرفر» و «پل والتر هاوزر» در نقشی که هنوز فاش نشده، در فیلم چهار شگفت انگیز حضور خواهند داشت. همچنین «جان مالکوویچ» و «رالف اینسون» نیز در نقش گالاکتوس ظاهر خواهند شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


ناتاشا لیون به فیلم The Fantastic Four پیوست

«مت شکمن» که قبلاً در سریال وانداویژن مشغول به کار بود، به عنوان کارگردان و «جاش فریدمن»، «جف کپلان» و «ایان اسپرینگر» به عنوان نویسندگان، در این فیلم حضور خواهند داشت و فیلمبرداری آن در تابستان آینده آغاز خواهد شد.

«ناتاشا لیون» از سریال‌های معروفی مانند پوکر فیس و عروسک روسی شناخته می‌شود. او در پوکر فیس به عنوان یکی از نویسندگان، تهیه‌کنندگان و کارگردانان شرکت داشت و برای جوایزی مانند پیبادی و گلدن گلوب نامزد شد.

فیلم The Fantastic Four

پروژه بعدی «ناتاشا لیون»، فیلمی به نام کلارا و خورشید است که توسط «تایکا وایتیتی» کارگردانی می‌شود و با بازی «ایمی آدامز» و «جنا اورتگا» است. همچنین، او در فیلمی به نام سه دختر او بازی می‌کند که با بازی «ایزابت اولسن» و «کری کون» ساخته می‌شود. فیلم جدید The Fantastic Four در تاریخ 25 ژوئیه 2025 () به روی پرده سینماهای آمریکا و برخی از نقاط اروپا خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگر در ریبوت چهار شگفت انگیز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا