عمومی

آشنایی با مراکز فروش اینترنتی ساعت های اصل در ایران!

 تصاویر در سرور سایت رسانه اپلود گردد و از سرور سایت تسمینو بارگذاری نشود

 

آشنایی با مراکز فروش اینترنتی ساعت های اصل در ایران!

تنها با یک جستجو در موتورهای جستجو می‌توان به تعداد زیادی از سایت های خرید ساعت مچی دسترسی پیدا کرد. البته اگر به دنبال نمایندگی های رسمی برای خرید ساعت اصل هستید، مطمئنا گزینه های بسیار محدودی برای انتخواب دارید چرا که بیشتر آنها اقدام به فروش ساعت های تقلبی یا به اصطلاح همان های کپی می‌کنند. یافتن سایت شرکت های واردکننده رسمی و مراکز قانونی می تواند راحت ترین راه برای خرید ساعت اصل باشد.در ادامه با وب سایت مراکز رسمی و نمایندگی های فروش برندهای سیکو، کاسیو، دیزل و……..آشنا می شویم.

آشنایی با مراکز فروش اینترنتی ساعت های اصل در ایران!

معرفی برترین سایت های خرید ساعت

بهترین سایت های فروش آنلاین ساعت های اصلی

در حال حاضر به علت دسترس نبودن مراکز رسمی در بسیاری از شهرها بهترین راه خرید ساعت اصل از وب سایت مراکز رسمی فروش هر برند است . اگر علاقه‌ی زیادی به ساعت مچی اصل دارید، یافتن یک مرجع مناسب و قابل اطمینان جهت خرید ساعت اورجینال می‌تواند هیجان انگیز باشد. از همین رو ممکن است در پی سوالاتی نظیر از کجا ساعت اصل بخرم؟ یا مثلا وب سایت نمایندگی های سیکو، سیتیزن، کاسیو و….کجاست؟ … باشید. در ادامه شما را با سایت های 2 شرکت وارد کننده رسمی ساعت مچی آشنا می‌کنیم.

گروه بین المللی پل کالا

وب سایت گروه بین المللی پل کالا به آدرس www.polekala.com یکی از برترین مراکز خرید آنلاین ساعت های اصل در ایران است این شرکت بازرگانی نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش برندهای مطرح ساعت مچی نظیر SKAGEN،CASIO، SEIKO،STORM،ORIENT و … در ایران است.وب سایت این شرکت توانسته یک محیط شگفت انگیز برای خرید ساعت مچی اصل فراهم کند. کافی است داخل سایت پل کالا به گشت و گذار بپردازید تا با انواع مدل از بهترین برندهای ساعت مچی مانند سیکو، کاسیو، اورینت و. … سورپرایز شوید. تنوع محصولات و پیشنهادات این سایت بسیار زیاد است، به طوری که گاهی خرید ساعت در این فروشگاه بسیارهیجان انگیز می شود.

پل کالا توانسته یک پل ارتباطی قوی میان مشتریان و پرفروش ترین برند های ( سیکو ، دیزل، کاسیو، اورینت و…….) باشد. با وجود چنین سایتی شما می‌توانید به راحتی و با صرف کمترین انرژی یک ساعت اصل خریداری کنید.

گارانتی و خدمات پس از فروش بین المللی

از امتیازات ویژه این مرکز فروش استفاده از گارانتی جهانی و خدمات پس از فروش بین المللی است بنابراین خیالتان از تعویض قطعات و تعمیرات راحت است.

پل کالا مرکزی معتبر برای استعلام قیمت

پل کالا عاملیت رسمی فروش و خدمات پس از فروش بسیاری از برندهای اصلی ساعت مچی در ایران است به همین علت برای اطلاع از قیمت ساعت های اصل ( قیمت پایه ساعت های سیکو، کاسیو، اورینت و…….) می توانید به وب سایت این گروه تجاری مراجعه نمائید.

شرکت آوا زمان ماندگار (واچ انلاین)

با توجه به اهمیت روز افزون کالایی نظیر ساعت مچی در تیپ و استایل، شرکت آوا زمان ماندگار با اتکا بر تجربیات چندین ساله‌ی خود در زمینه‌ی واردات ساعت های مچی و زیورآلات بر آن شد تا وبسایتی را با نام واچ آنلاین به آدرس WWW.WATCHONLINE.SHOP راه اندازی نماید. واچ آنلاین در سال 1392 راه اندازی شد و همواره یکی از بهترین مراکز فروش آنلاین ساعت های اصل در ایران است.

واچ آنلاین به علت تنوع زیاد ساعت های مچی، ترافیک بالا و نمایندگی رسمی برند معتبر اوماکس یکی از مشهورترین سایت ها در ایران است .

سخن پایانی

در این مقاله شما را با بهترین سایت های خرید ساعت اصل آشنا کردیم لازم به ذکر است حتی در هنگام خرید ساعت های اورجینال از مراکز مجاز به به موارد ذیل توجه نمائید.

  1. ساعت را با گارانتی رسمی بخرید.بیشتر برندهای مشهور ساعت مچی دارای نمایندگی های رسمی در ایران هستند، لیست نمایندگی های رسمی در وب سایت رسمی هر برند به تفکیک هر کشور مشخص گردیده است.

  2. برندهای معتبر ساعت مچی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش جهانی است، یعنی شما می توانید حتی در کشورهای دیگر از خدمات پس از فروش و گارانتی آن استفاده نمائید.

  3. این را بدانید حداقل مقاومت ساعت های اصل در برابر آب 30 متر است که در شناسنامه ساعت قید گردیده است

  4. ساعت های اصل دارای شناسنامه ای است که در آن جنس متریال، نوع کاربری،نمایندگی های رسمی، موارد شامل گارانتی و……مشخص گردیده است.

  5. در هنگام خرید ساعت اصل از قیمت تقریبی هر مدل اطلاع داشته باشید، برای مثال مدل x از برند سیکو محدوده قیمتی بیست تا بیست و پنج میلیون تومان دارد بنابراین در قیمت های بسیار ارزان تر در اورجینال بودن ساعت شک کنید.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا