اخبار روز سینما

آیا شبکه آی فیلم سریال پایتخت 6 را پخش خواهد کرد؟

اخیرا شایعاتی مبنی بر عدم پخش سریال پایتخت 6 از شبکه آی فیلم به دلیل ایجاد شدن حواشی‌های اخیر برای این سریال دوست داشتنی، پخش شده است.

به مدت چند ماه، شبکه تلویزیونی «آی‌فیلم» در حال بازپخش فصل‌های گذشته سریال پایتخت بوده و این اقدام باعث شده تا مخاطبان بار دیگر به این سریال محبوب مشتاق شوند و با علاقه پای تلویزیون بنشینند؛ اما در حال حاضر، شایعاتی مبنی بر عدم پخش فصل ششم این سریال در آینده‌ای نزدیک شنیده می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال پایتخت 6 از شبکه آی فیلم

دلیل این امر به حواشی اخیری بازمی‌گردد که سریال پایتخت درگیر آن بود؛ حاشیه‌ای که باعث شد این سریال توجه مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند. این حاشیه‌ها اغلب مربوط به انتقادهایی بودند که به دلیل شوخی با فیلم‌های معروف مانند همسفر و ممل آمریکایی در سریال پایتخت مطرح شده بود.

سریال پایتخت 6

شبکه «آی‌فیلم» تصمیم گرفته است که به جای پخش فصل ششم پایتخت، سریال پژمان را به نمایش بگذارد. بر اساس جدول پخش منتشر شده در وب‌سایت «آی‌فیلم»، پخش پژمان از ساعت 21 روز پنج‌شنبه 13 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود. با این تصمیم، به نظر می‌رسد که فصل ششم سریال پایتخت به حالت توقیف درآمده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال پایتخت 6 از شبکه آی فیلم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا