اخبار روز سینما جهان

ادای احترام جشنواره کن به آکیرا کوروساوا/ رونمایی از پوستر

گزارش کردن ریمینو، پوستر جشنواره فیلم کن امسال شامل صحنه ای از فیلم کلاسیک ژاپنی «راپسودی در آگوست» است که در سال 1991 خارج از بخش مسابقه جشنواره به نمایش درآمد.

به گزارش خبرگزاری مهر به گزارش هالیوود ریپورتر، از آنجایی که کن دوست دارد در پوستر رسمی خود تاریخ سینما را تداعی کند، امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست. سکانسی از فیلم «راپسودی در آگوست»، فیلم کلاسیک آکیرا کوروساوا فقید، پوستر جشنواره امسال است.

این فیلم در ادامه آخرین فیلم کوروساوا، بر روی مادربزرگ قربانی بمباران ناکازاکی تمرکز دارد و ایمان خود را به عشق و صداقت به عنوان سنگری در برابر جنگ و خشونت به نوه ها و برادرزاده آمریکایی خود منتقل می کند.

این پوستر به خوبی با ظاهر جشنواره کن امسال که موضوعی بیشتر ژاپنی دارد، مطابقت دارد. چند روز پیش، کن اعلام کرد که نخل طلای افتخاری امسال را به استودیو گیبلی، سازنده انیمیشن های معروف ژاپنی می دهد و برای اولین بار بالاترین جایزه خود را به یک شرکت و نه یک هنرمند اختصاص داد.

پوستر جشنواره سال گذشته یک کاترین دونو جوان را در سال 1968 نشان می داد که در ساحلی نزدیک سنت تروپز ایستاده بود، در سال 2013 پل نیومن و جوآن وودوارد در سال 1963 و 2021 کارگردان اسپایک لی بودند. متفکرانه به درختان خرما خیره می شود.

با این حال، پوستر 2017 با خشم آنلاین مخاطبان مواجه شد، با این ادعا که تصویر کلودیا کاردیناله جوان برای لاغرتر به نظر رسیدن ستاره ایتالیایی تغییر داده شده است.

ریاست هیئت داوران امسال بر عهده گرتا گرویگ، کارگردان فیلم «باربی» است و هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن کار خود را از 14 می (25 اردیبهشت ماه) افتتاح می کند. اردیبهشت ماه) با «پرده دوم» کوئنتین دوپوی با بازی لئا سیدوکس و وینسنت لیندون شروع می شود و تا 24 می (5) ادامه خواهد داشت. خرداد) ادامه دارد.

۲۲۰۵۷

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا