اخبار روز سینما

اظهارات عجیب مهران رجبی / اگر تودلبرو نبود همه جا نبودم

به گزارش پی ام آپ به نقل از رکنا، مهران رجبی گفت: در هر جمعی خیلی خوب می خندم و حرف می زنم، هیچ وقت دلخور نشده ام. فکر می کنم اگر مهران رجبی به دلت برود نبود هر کجا نبود. چون او را دوست دارند و او را همه جا دعوت می کنند، این ایده من است و قطعا نمی خواهم دلم را بشکنم.

او توضیح داد: بگو: تا دعوا نشود و درد من آشکار شود، می خندم. تهیه‌کننده‌ها و کارگردانان این را می‌دانند، اگر بپرسند به همه آنها می‌گویم اگر از کسی در فیلمی استفاده کردند اما فضا را خراب کرد، دیگر از او استفاده نمی‌کنند. ما کارها را به خوبی انجام دادیم و حتی یک بار در زندگی بازیگری ام درخواست غرغر از یک تهیه کننده دریافت نکرده ام.

حقوق من معقول است

این بازیگر درباره دستمزدهایی که دریافت کرده است گفت: دستمزدی که گرفتم خوب، استاندارد و معقول بود اما بعد از دو سال و نیم از یک پروژه دستمزد گرفتم. شاید اگر کمی دیر شود به تهیه کننده بگویم که کار شما توهین آمیز است. حتی بچه های 6 ساله هم وقتی دعوا می کنند چیزهای بدتری می گویند.

فرصت بازی در تئاتر را نداشتم

بازیگر سریال لیسانسه (سروش صحت 1394-1397) دلیل اصرار خود به تلویزیون و سینما را اینگونه بیان کرد: خیلی جاها دعوت شدم اما فرصت پیدا نکردم. من از 35 سالگی بازی می‌کردم، نفس شکسته‌ام را کنار گذاشتم و به عبارت دیگر، اخلاق خوبم باعث ماندگاری من شد. اگر خودم نمی دانم درست نیست.

رجبی در پاسخ به این سوال که فکر می کنید امسال در چند پروژه می توانید فعالیت کنید و آیا سال 1403 برای او سال پرباری خواهد بود؟ وی تصریح کرد: پیش بینی نمی کنم زیرا میزان کار انجام شده بسیار کمتر از قبل است و این موضوع عینی است. بسیاری از کارها با تلویزیون انجام نمی شود و به سینمای خانگی سپرده می شود. فکر می کنم بیشتر وقتم صرف تلویزیون، مسابقات و اجراها می شود.

من اجرای تلویزیون را بیشتر دوست دارم

بازیگر رسوایی 2 (مسعود ده نمکی، 1393) که اجرای برنامه همنام را نیز بر عهده دارد، می پرسد از چه چیزی بیشتر لذت می برد، اجرا یا بازیگری؟ گفت: برای من فرقی نمی کند، اما از اجرا بیشتر لذت می برم چون سریعتر نتیجه می دهد. در این آثار شما کارگردان خودتان هستید. ایفای نقش واقعاً دشوار است اما به راحتی قابل تحقق است. ما هم از افرادی استقبال می کنیم که شرکت می کنند و وقتی در خیابان راه می روند به من می گویند چرا این یخچال را به مردم نمی دهی.

ما بلدیم با مزخرف بازی کنیم

رجبی خاطرنشان کرد: ما در یک برنامه خود تبلیغی شرایطی داشتیم که شانس ها در جهت پوچ بود و می دانیم چگونه پوچ بازی کنیم و فقط بگوییم مسخره نیست و آن را تغییر دهیم. شرایطی هم پیش آمد که به 18 میلیون تومان رسیدیم. با وجود اینکه تاکنون 10-12 نفر یخچال را انتخاب کرده اند، هیچکس موفق نشده است. این برنامه آنلاین با مردم هم لذت بخش است و هم نتایج خوبی دارد.

بازیگر نقش 2 (مسعود ده نمکی 1386) به مخاطب که می گوید مهران رجبی را در هر شبکه ای می بینیم، آیا پروژه ای را قبول می کنید و بستگی به شرایط دارد که نقشی را بپذیرید یا نه؟ همه چیز به شرایط بستگی دارد و گاهی اوقات همان وظایف به طور خودکار ترکیب می شوند. مثلاً کاری که دو سال پیش برای آن قرارداد بستم هنوز ادامه دارد و در حالی که این کار هنوز تمام نشده است، قرارداد کار جدید را امضا کردم. شاید سریال سوجان به جای 60 قسمت، 50 قسمت روی آنتن برود و در ماه محرم روی آنتن برود که همین باعث می شود خودم را در دو کار همزمان ببینم و همین طور دو کار قبلی ام را. این آثار در آی فیلم نیز منتشر خواهند شد. من هم تعجب می کنم که کارم از چهار پنج شبکه پخش می شود!

سریال سوجان یکی از مشکلات من است

رجبی درباره کارهای جدیدش گفت: در حال ساخت یک سریال 10 قسمتی به کارگردانی میلاد ورجاوند برای ایام محرم هستم. پنج قسمت آماده شده و پنج قسمت دیگر که در آن بازی کردم در دست تولید است و تا دو هفته دیگر شروع به کار خواهم کرد. همچنین در سریال سوجان در شمال کشور بازی می کنم که در جریان اغتشاشات به دلیل مشکلات مالی هشت ماه استراحت کرد. شهریور سال گذشته تعطیل شد و مشخص نیست چه زمانی از سر گرفته می شود.

سریال سوجان شهریور گذشته بسته است و معلوم نیست چه زمانی ادامه خواهد داشت

وی توضیح داد: درام سوجان یکی از مشکلات من است، من آنجا بدون ریش بازی می کنم، در درام محرم هم باید ریش داشته باشم و حتی افق اینکه آیا این نمایش محرم تا 20 روز دیگر شروع می شود مشخص نیست. من همیشه خودم را وقف کار کرده ام و درد دارم چون به چیزی آسیب رسانده ام و نمی توانم عمل کنم.» دردناک است.

بازیگر ایرانی (محمدحسین لطیفی 1392) افزود: سریال حسین تبریزی نزدیک به دو سال است که شروع به کار کرده است اما فکر می کنم بعد از هشت ماه متوقف شود زیرا در ابتدای پروژه پیش بینی مالی اشتباهی صورت گرفته بود.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا