اخبار روز سینما

اظهار نظر حامد عنقا درباره انجام فصل دوم سریال اخیرش در شبکه نمایش خانگی. آنگا: «گناه فرشته 2» را نمی کنم، داستان شخصیت هایش تمام شده است

حامد عنقا نویسنده و کارگردان «گناه فرشته» پس از پایان این سریال به صراحت اعلام کرد که فصل دوم آن را نخواهد ساخت.؛ جون معتقد است که داستان های شخصیت های این داستان به پایان رسیده است.

به گزارش بازتاب آنلاین، سریال گناه فرشته از ابتدا. دی 1402 بر روی پلتفرم فیلمو منتشر شد و انتشار آن تا دو هفته پیش ادامه داشت. حامد عنقا او در گفت و گو با هوشنگ گلمکانی در مجله سینمایی امروز گفت که این سریال برای همیشه تمام شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید «El Pecado del Ángel» به جایگاهی رسیده است که به فکر ساخت فصل دوم باشد؟ وی گفت: با توجه به حجم مخاطب، مدت زیادی را در این مرحله صرف کرده ایم تا بتوانیم به فصل دوم فکر کنیم.

امیر آقایی در نمایی از سریال گناه یک فرشته

او توضیح داد که تعداد بینندگان سریال از قسمت سوم و چهارم بسیار زیاد بوده است. بنابراین، مقدمات ساخت فصل دوم وجود داشت و از همان لحظه می‌توانستم به ادامه آن فکر کنم.

با این حال او تصمیمی برای ساخت فصل دوم نگرفته و به صراحت درباره دلیلش گفت: نمی دانم، یعنی نمی دانم چگونه داستانی را که دارم با این شخصیت ها تمام می کنم ادامه دهم.

«گناه فرشته» به کارگردانی حامد عنقا با بازی شهاب حسینی، امیر آقایی، لادن مستوفی، پردیس پورابدینی، مهدی سلطانی، بهروز رضوی و… اولین تجربه کارگردانی حامد عنقا بود. او پیش از این به عنوان فیلمنامه نویس و تهیه کننده سریال های مختلف فعالیت کرده بود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا