اخبار روز

افتتاح «خانه خبرنگاران» در خرداد سال حاضر

بازطراحی مفهومی خانه روزنامه نگار به پایان رسیده و باید 20 فروردین ماه امسال افتتاح شود. با این حال تصمیم گرفتیم فاز توسعه این خانه را که باید پس از افتتاح به پایان برسد، قبل از افتتاح به پایان برسانیم تا خبرنگاران بر اساس برنامه های خانه خبرنگاران مجموعه کاملتر و بزرگتری را در اختیار داشته باشند. خرداد این ماه افتتاح می شود.

رئیس مرکز ارتباطات شهر تهران خانه خبرنگاران را افتتاح کرد خرداد امسال اعلام کرد.

عبدالمطهر محمد خانی در گفت وگو با ایسنا، درباره راه اندازی خانه روزنامه نگار گفت: یکی یکی از برنامه های مدیریت شهری تهران در دوره جدید رهبری در حوزه ارتباطات راه اندازی خانه خبرنگار بود.

وی تصریح کرد: با همکاری و موافقت اعضای شورای شهر تهران در قانون بودجه سال های 1401 و 1402 این مهم در بودجه لحاظ شد و در بودجه امسال راه اندازی خانه خبرنگاران و … وی گفت: وظایف قانونی مرکز ارتباطات شهرداری تهران و کمک شهردار منطقه 7 تهران یکی از میان خانه های نسبتا تاریخی منطقه، سا راه طالقانی برای این خانه انتخاب شد.

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری کلانشهر تهران گفت: بازطراحی مفهومی این خانه به پایان رسید و مقرر شد در ماه جاری افتتاح شود. با این حال تصمیم گرفتیم فاز توسعه این خانه را که باید پس از افتتاح به پایان برسد، قبل از افتتاح به پایان برسانیم تا خبرنگاران بر اساس برنامه های خانه خبرنگاران مجموعه کاملتر و بزرگتری را در اختیار داشته باشند. خرداد این ماه افتتاح می شود.

وی در تشریح جزئیات فعالیت های این خانه گفت: تلاش داریم خانه خبرنگاران مرکز فعالیت خبرنگاران باشد و همچنین فضایی برای نشست ها، برگزاری مراسم و نشست ها، مراسم و فعالیت خبرنگاران باشد. و ما می خواهیم فضاهایی برای گفتگو و مصاحبه ایجاد کنیم تا خبرنگاران و خبرنگاران بتوانند کار خود را انجام دهند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا