اخبار روز

امروز شاهد آثار نامه رهبری به جوانان غربی در کشورهای مختلف هستیم

امام جمعه قم گفت: آنچه امروز در غزه می گذرد شاخص بزرگی خواهد بود که در تاریخ ماندگار می شود و امیدواریم حج امسال نماد عینی معصومیت و استکبار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مسجد قدس برگزار شد، گفت: دهه کرامت فرصتی است برای خواندن فریضه نسبت به اهل بیت علیهم السلام.

خطیب جمعه قم گفت: باید نسبت به اهل بیت (علیهم السلام) و مقام والای آنان و آگاهی نسبت به رسالت هایشان و همچنین التزام عملی به امر و نهی آنان، شناخت عمیق تر و بهتری داشته باشیم. امامان معصوم علیهم السلام را به دیگران معرفی کنند

آیت الله سعیدی افزود: نمونه ای از این فریضه را در زمان خود در سال های اخیر می بینیم که رهبر معظم انقلاب نامه ای به جوانان غربی نوشتند که آثار آن را امروز در کشورهای مختلف می بینیم.

امام جمعه قم ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در این نامه‌ها با درک صحیح از شرایط اسفبار غرب، راه را برای جوانان کشورهای اروپایی هموار کرده‌اند.

وی افزود: اگر فقط بخواهیم دوستی خود را نسبت به اهل بیت علیهم السلام ابراز کنیم و احترام خود را در گفتار و عمل نشان ندهیم، اقدام جدی نکرده ایم.

خطیب جمعه قم در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه قم گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان حج به نکات مهمی اشاره کردند و فرمودند حج امسال حج برائت است و آنچه که در آن می گذرد. غزه امروز شاخص بزرگی برای ماندگاری آن در تاریخ خواهد بود و امیدواریم حج امسال نمادی عینی از بی گناهی و استکبار باشد.

آیت الله سعیدی به باب سوم اشاره می کند خرداد فتح خرمشهر گفت: این پیروزی نقطه عطف دفاع مقدس و تسخیر ارزش ها بود و باید آموزه های دفاع مقدس را برای نسل جوان گفت.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام با توکل به خدا با حداقل امکانات و تجهیزات به بزرگترین پیروزی دست یافتند و امام راحل نیز فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

امام جمعه قم گفت: با این پیروزی بزرگ، جنگ وارد مرحله جدیدی شده و پیروزی های پی درپی نصیب ملت ایران شده است.

وی افزود: مستکبران پس از پیروزی در عملیات بیت المقدس به حق خود رسیده اند و امیدواریم به زودی شاهد آزادی بیت المقدس و بیت المقدس از چنگال اسرائیل جنایتکار باشیم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا