اخبار روز

قیمت ملک کلنگی در مناطق جنوبی تهران اردیبهشت ماه / جدول


به گزارش مانیبان، آخرین بررسی ها درباره بازار املاک و مسکونی کلنگی در مناطق 9، 10، 12، 15، 16، 17 و 18 شهر تهران نشان می دهد که عرضه پرونده به بازاریان در اکثر محلات این مناطق ضعیف است مناطق. بررسی ها نشان می دهد که اکثر صاحبان خانه های فرسوده و فرسوده که قصد نقل مکان دارند، اکنون ترجیح می دهند به جای فروش خانه های قدیمی خود در بازار، با سازنده شریک شوند.

اما در حال حاضر در مجموع عرضه فایل کلنگی به بازار برای هر دو هدف (سهم یا فروش) ضعیف است. بررسی جدیدترین پرونده‌هایی که دیروز به بازار زمین و املاک این مناطق عرضه شد، نشان می‌دهد که میانگین مساحت زمین و املاک عرضه شده به بازار فروش در 7 منطقه منتخب جنوب تهران 147 متر مربع بوده است. .

میانگین قیمت پیشنهادی مالکان این املاک برای فروش هر متر مربع از این کانکس یا زمین مسکونی مناسب برای ساخت مسکن حدود 98 میلیون تومان است. البته قیمت ها بسته به محل این املاک، متراژ و طول و سایر مشخصات در بازه های مختلفی می باشد که در جدول زیر آمده است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا