اخبار روز

ایران در والیبال دانش آموزی با هدایت مربیان کردستانی قهرمان جهان شد

تیم ملی والیبال دانشجویان ایران با هدایت مربیان کردستانی در صدر جهان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال دانشجویان ایران که در کادر فنی دو کرد فردین کلوندی و حامد مرادی حضور دارند، با غلبه بر تیم آلمان قهرمان جام جهانی شدند.

مسابقات جهانی والیبال دانشجویان با حضور 29 کشور در صربستان برگزار شد.

تیم دانشجویان ایران در گروه D با تیم های اوگاندا، آلمان و بلژیک همگروه بود که در سه بازی در مرحله مقدماتی توانستند حریفان خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهند و به عنوان سرگروه به دور بعد صعود کنند.

والیبالیست های کشورمان در دور دوم جام جهانی به مصاف هلند رفتند و با شکست این تیم در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ایتالیا رفتند. آنها این تیم را هم شکست دادند و به نیمه نهایی رسیدند.

نماینده ایران در این مرحله نیز با تیم چین تایپه دیدار کرد و با نتیجه 3 بر 2 این حریف را شکست داد و راهی فینال شد.

تیم ملی والیبال دانشجویان ایران در آخرین بازی بار دیگر به مصاف تیم آلمان رفت و موفق شد این تیم را شکست دهد و با اطمینان عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کند.

پیام تبریک استاندار کردستان به تیم والیبال

اسماعیل زارعیکوشا استاندار کردستان نیز در پیامی پس از قهرمانی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران که مربیگری آن را دو مربی کردستانی برعهده دارند، گفت: برای من بسیار خوشحالم که عنوان قهرمانی را تقدیم می کنم. تیم ملی والیبال جام جهانی را به مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران تبریک می گویم و به مردم شریف و ورزش دوست استان کردستان تبریک می گویم.

وی در این پیام افزود: این موفقیت بزرگ با هدایت دو مربی پرافتخار کرد آقایان حامد مرادی و فردین کلوندی حاصل شد که نشان از توانمندی مربیان شایسته کرد در عرصه جهانی دارد.

باید بگویم؛ آرش صادقیانی سرمربی تیم ایران بود و فردین کلوندی و حامد مرادی به عنوان مربیان تیم والیبال دانشجویان ایران حضور داشتند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا