اخبار روز سینما

با این ترفند سایه چشم عالی بزنید


به گزارش شمانیوز؛ به طور کلی، آرایش صورت معمولا یکی سایه چشم یکی از سخت ترین قسمت هایی است که اکثر خانم ها به سختی انجام می دهند. به همین دلیل گاهی اوقات حتی خانم هایی که در آرایش کلی صورت مهارت دارند ممکن است هنگام استفاده از سایه چشم با مشکل مواجه شوند. استفاده صحیح و حرفه ای از سایه چشم نیاز به مهارت خاصی در این زمینه دارد و این نیز نیاز به تمرین دارد. بنابراین باید آنقدر تمرین کنید که بتوانید این کار را به خوبی انجام دهید و بدون مراجعه به آرایشگاه تجربه آرایش چشم حرفه ای داشته باشید. در این مقاله مراحل کلی سایه زدن را به شما آموزش می دهیم.

سایه تک رنگ: این ساده ترین نوع سایه زدن است و شامل استفاده از یک سایه در کل پلک است. این باعث ایجاد ظاهری طبیعی و نرم می شود.

سایه دو رنگ: این یک تکنیک سایه زدن کمی پیچیده تر است که شامل استفاده از دو سایه روی پلک است. رنگ روشن تر در گوشه داخلی چشم و رنگ تیره تر در گوشه بیرونی چشم استفاده می شود. این به ایجاد عمق و بعد کمک می کند.

سایه زنی سه رنگ: این یک تکنیک سایه زدن پیشرفته است که شامل استفاده از سه سایه روی پلک است. از رنگ روشن در گوشه داخلی چشم، رنگ متوسط ​​در قسمت وسط پلک و رنگ تیره در گوشه بیرونی چشم استفاده می شود. این به ایجاد ظاهری پیچیده و جسورانه کمک می کند.

سایه متمرکز: این تکنیک سایه بر روی یک قسمت از چشم، مانند گوشه داخلی یا خارجی تمرکز می کند. این به ایجاد ظاهری چشمگیر و چشم نواز کمک می کند.

سایه های گرافیکی: در این روش سایه‌زنی از خطوط و اشکال تمیز برای ایجاد ظاهری جسورانه و مدرن استفاده می‌شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا