اخبار روز

برای استخدام در بخش دولتی تایید سازمان استخدامی الزامی است!/جزئیات

محسن زنگنه: هر نوع استخدام دولتی اعم از خدمات پیمانی، رسمی یا بازرگانی منوط به تایید سازمان اداری و استخدامی است و نهادها نمی توانند نسبت به آن اقدام کنند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: کمیسیون موافقت کرده است که تمامی استخدام های دولتی اعم از خدمات قراردادی، رسمی، خرید خدمات مشروط به تائید سازمان اداری و استخدامی شود و دستگاه‌ها رأسا نمی‌توانند نسبت به این امر اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، محسن زنگنه در تشریح جلسه امروز کمیسیون اصلی سال 90 اظهار کرد: کمیسیون تلفیق دولت را موظف می کند تا پایان برنامه هفتم توسعه 15 درصد کارکنان خود را کاهش دهد.

وی ادامه داد: تمامی ادارات وابسته به یک وزارتخانه و ادارات تابعه در استان ها و شهرستان ها نیز ادغام می شوند و عملا ادارات به یک اداره واحد تبدیل می شوند. ضمناً هرگونه استخدام دولتی اعم از خریدهای پیمانی، رسمی و خدماتی مستلزم تایید سازمان اداری و استخدامی است و نهادها نمی توانند نسبت به موضوع اقدام کنند.

زنگنه درباره تصویب فعالیت های آژانس انرژی اتمی در کمیسیون گفت: مقرر شد دولت منابع مورد نیاز برای تامین برق هسته ای را در برنامه هفتم از سایت فرآوری نفت اختصاص دهد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا