اخبار روز سینما

ابراز علافه وصف ناشدنی “بهروز وثوق” به “حامد بهداد”! | تصاویری بسیار زیبا از این ۲ هنرمند!

یک تصویر جالب از حامد بهداد و بهروز وثوقی در آمریکا منتشر شده است که نشان می‌دهد با وجود گذشت بیش از ۴۵ سال از آخرین حضور او در سینمای ایران، این بازیگر هنوز هم در میان مردم محبوب است.

بهروز وثوقی در دوران پیش از انقلاب با بازی در فیلم‌های پرفروش سینمای ایران به شهرت دست یافت. فیلم‌هایی همچون “قیصر”، “ممل آمریکایی”، “رضا موتوری”، “مسافر” و “طوقی” از جمله فیلم‌های موفق او بودند.

این هنرمند با استعداد سال‌هاست که در آمریکا زندگی می‌کند ولی هنوز هم خاطرات زیبایی از دوران بافتن فیلم در ایران را دارد.

مستندی از بهروز وسطقی چندی پیش در آمریکا اکران شد که چهره های سرشناس زیادی در آن حضور دارند. یکی از چهره های مطرح این فیلم حامد بهداد است که رابطه بسیار خوبی با بهروز ووشوقی دارد.

همزمان با انتشار مستند بهروز ووشوقی، تصاویری از رابطه صمیمی او با حامد بهداد در فضای مجازی منتشر شده است.

در یکی از این تصاویر بهروز ووشقی پیشانی حامد بهداد را می بوسد.

ابراز علافه وصف ناشدنی "بهروز وثوق" به "حامد بهداد"! | تصاویری بسیار زیبا از این ۲ هنرمند!

Snapinsta.app_379648315_17844724281067958_4453024724882904466_n_1024

حامد بهداد دلتنگ همبازی بهروز ووشوقی است

حامد بهداد در صفحه اینستاگرام خود تصویری از خودش و بهروز وثوقی را منتشر کرده و درباره حسرت همبازی شدن با او و محرومیت بازیگر محبوب از حضور در سینمای ایران نوشته است.

در ابتدای کپشن این پست، حامد بهداد به این موضوع اشاره کرده که همه چیزهایی که ما را بی‌چاره کرد و دق داد، به تقصیر کیمیایی و بهروز وثوقی بوده است. سپس او از حسرت خود برای بازی با بهروز وثوقی و فیلم‌های کیمیایی سخن گفته است. بهداد می‌گوید که این دو بازیگر به سینمای ایران فتح کردند و باعث لرزش قلب مخاطبان شدند. سینما، به عنوان عشقش، مسیر زندگی او را تغییر داد و هر چیزی که او به دست آورده است، به دلیل عشقش به سینماست، و همه آن را به تماشاگران خود اختصاص داده است. بهداد با ابراز تعظیم، می‌گوید که هیچ کس مثل این دو بازیگر بزرگ، بهروز وثوقی و کیمیایی، نشده است. آنها همانند سال‌های پویای سینمای ایران هستند.

ابراز علافه وصف ناشدنی "بهروز وثوق" به "حامد بهداد"! | تصاویری بسیار زیبا از این ۲ هنرمند!

پیام احساسی گوهر خیراندیش به بهروز وثوقی

گوهر خیراندیش، بازیگر سینما، در یک یادداشت کوتاه، از شرایط بدبینانه‌ای که پس از انقلاب برای بهروز وثوقی به وجود آمده بود، سخن گفت و او را به دلجویی تشویق کرد. بهروز وثوقی، بازیگر سینما، در سال‌های پس از انقلاب نتوانست به موفقیت های خود در این عرصه ادامه دهد و از پرده سینما دور شد.

در ویدئویی که خیراندیش منتشر کرده بود، تصاویری از بهروز وثوقی همراه با دیالوگ معروف او درباره رفاقت مربوط به فیلم «گوزن‌ها» نیز درج شده بود. خیراندیش در این یادداشت نوشت: «عزیزم بهروز، ما پای رفاقتمان نایستادیم. من خودم به عنوان یک بازیگر، دستم را روی کلاه خودم گذاشته‌ام و دچار خفقان شده‌ام، زیرا هر بار که انتقادی مطرح می‌شود، خودمان را پیدا در دام ممنوعیت از کار می‌یابیم و نان‌مان به آجر تبدیل می‌شود.»

وی در ادامه نوشت: امیدوارم بتوانیم شاهد اجرای تک تک هنرمندان دور از وطنمان در ایران عزیزمان باشیم.

در روزهای اخیر ویدئویی از بهروز وسطقی منتشر شد که در آن او در حال تماشای فیلم «قیصر» است. این ویدیو مورد توجه طرفداران این بازیگر قرار گرفت و خاطره فیلم «قیصر» را زنده کرد.

پیام گوهر خیراندیش به بهروز ووشقی: دوستی خود را حفظ نکردیم

بهروز وثوقی، اسطوره سینمای ایران، بارها تأکید کرده است که آرزوی اصلی‌اش بازگشت به وطنش، ایران است. در گفتگویی در اسفند ماه ۱۳۹۹، او اظهار داشت: “من عاشق وطنم هستم و مردمش را دوست دارم. بهترین آرزوی من این است که پیش از پایان عمرم – که مدت زمانی از آن باقی مانده را نمی‌دانم – در وطنم باشم، با مردمش دیدار کنم و با آنان گفتگو کنم و به آنان نزدیک شوم.”

 

گردآوری شده از خبرملت

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا