اخبار ورزشی

بهم ریختن برنامه‌های تمرینی پرسپولیس و هشدار نگران‌کننده یحیی گلمحمدی/ جزئیات

گل محمدی از قبل برنامه تمرینی و اردوی تیمش را مشخص کرده بود اما با تاخیر در شروع تمرین، احتمالا برنامه های تاکتیکی او به هم می خورد.

به گزارش گزارش پی ام آپ؛ تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس قرار بود از روز گذشته در تهران آغاز شود که زمان شروع این تمرینات چند روزی به تعویق افتاد. برخلاف سایر تیم هایی که فعالیت خود را در نقل و انتقالات آغاز کرده اند، باشگاه پرسپولیس تا زمان انتشار این خبر به جز تمدید قرارداد 3 مربی خارجی خود اقدام دیگری انجام نداده است که این موضوع باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شده است.

گل محمدی از قبل برنامه تمرینی و اردوی تیمش را مشخص کرده بود اما با تاخیر در شروع تمرین، احتمالا برنامه های تاکتیکی او به هم می خورد.

آخرین روزها، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس، از وضعیت ناراضی خود درباره مشکلات باشگاه به مدیران باشگاه اطلاع داده است. او در یک نامه اخطار شامل مسائلی مانند عدم تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته، عدم تسویه حساب با بازیکنانی که ۳ جام برده‌اند، عدم جذب بازیکنان جدید و تأخیر در آغاز تمرینات، گلایه کرده است. قبلاً ، گل‌محمدی این مسائل را به صورت شفاهی بیان کرده بود، اما اکنون تصمیم گرفته است آنها را به صورت کتبی به مدیران باشگاه اعلام کند.

حال باید دید واکنش مدیرعامل و اعضای هیات مدیره پرسپولیس به گلایه های سرمربی تیمشان چه خواهد بود در حالی که گفته می شود مشکلات مالی به زودی مشکل بزرگی برای پرسپولیس خواهد بود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا