اخبار روز

به چیزی کمتر از قهرمانی آسیا بسنده نمی کنیم

مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس گفت: انشاالله با تلاش همکاران جدیدمان در باشگاه استقلال بتوانیم در فوتبال اول شویم.

ما دوستی خوبی با مدیران استقلال داریم

مهدی سالم در گفت وگو با فارس در خصوص واگذاری مالکیت باشگاه استقلال به کنسرسیوم نفت خلیج فارس (هلدینگ خلیج فارس) اظهار داشت: به عنوان مثال در زمینه ورزش حرفه ای و قهرمانی فعالیت های زیادی داشته ایم ، تیم بسکتبال بندر امام قهرمان آسیا شد یا تیم تنیس روی میز ما با حضور برادران عالمیان زیر نظر هلدینگ فعالیت می کند.

وی افزود: شاید نام هلدینگ بر سر زبان ها نبود اما تمامی زیرمجموعه ها مانند اروند، کارون، بندرامام، پارس و… تیم های ورزشی بودند.دی دارند. با این حال، رویداد امروز یک رویداد مهم است. با توجه به اینکه هلدینگ خلیج فارس بهترین شرکت از نظر بورس، صادرات و غیره می باشد. انشاالله از این پس با تلاش همکاران جدیدمان در باشگاه استقلال بتوانیم در زمین فوتبال اول شویم.

رئیس برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس با بیان اینکه مدیران ارشد این هلدینگ تنها متکی به نفت نیستند و نخبگان آن در حوزه های دیگری مانند ورزش این انتظار را ایجاد کرده اند که استقلال از شرایط فعلی خارج شود. وی پیش از این مدیرعامل بنیاد رودکی بود. یک مرکز فرهنگی و ورزشی نیز وجود دارد. ما درس های مشترک زیادی داریم. دوستی خوبی بین ما و اعضای هیئت مدیره استقلال وجود دارد. از این طریق می توانیم به حل مشکلات استقلال کمک کنیم.

دیدگاه علی عسکری این است که در هر زمینه ای اول باشد

سالم در مورد اینکه موج زیادی از رضایت در خانواده استقلال ایجاد شده و هواداران امیدوارند این تیم دوباره به سطح قهرمانی آسیا برسد و در واقع ستاره سوم را کسب کند، گفت: نکته اصلی این است که در اگر هلدینگ وارد موضوعی شود، باید مجموعه را به بالاترین سطح برساند.

وی افزود: این دیدگاه علی عسکری است. یا کاری را شروع نمی کند یا وقتی شروع می کند به چیزی کمتر از اولی راضی نمی شود. چه در بخش صنعت و چه در بخش ورزش. آنها همیشه می خواستند بهترین شرایط را ایجاد کنند. تمام تلاش ما در خدمت این هدف است. کاری که باید می کردیم انجام شد. بقیه کارها مربوط به بازیکنان، کادرفنی و سایر اعضای استقلال است.

مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس تصریح کرد: برای رقابت در بالاترین سطح آسیا باید شرایط و امکانات برای رقابت با تیم هایی مانند الهلال فراهم شود. به هر حال اینها بحث های فنی فوتبال است. هسته اصلی ماجرا و اولین قدم این بود که کاری کنیم که استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشود. خدا را شکر که این اتفاق افتاد. اعضای باشگاه نیز باید در مراحل بعدی کمک کنند. ما هم کمک می کنیم. به چیزی کمتر از قهرمانی آسیا بسنده نمی کنیم.

با توجه به تغییرات مدیریتی استقلال باید بررسی های لازم انجام شود

سالم درباره اینکه شایعات زیادی مبنی بر تغییر و تحولات در مدیریت استقلال وجود دارد، گفت: ما اصلاً در این مورد بحثی نداریم و باید جلسات سهامداران برگزار شود و بررسی های لازم انجام شود. برنامه ریزی برای مونتاژ باید انجام شود و مراحل لازم طی شود.

وی افزود: شرکت های کنسرسیومی از زیرمجموعه های هلدینگ هستند. طبق قانون، هر سهم دارای یک کرسی است، اما نکته کلیدی این است که هر یک زیرمجموعه مدیریت نهاد هلدینگ است. با این حال، این موضوع هنوز مورد بحث قرار نگرفته است. امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم تا انشاالله شرایط برای قهرمانی استقلال در ایران و آسیا فراهم شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا