اخبار روز

ممنوعیت فروش بلیط پروازهای چارتری بی اثر بود!/ جزئات خبر

به گزارش پی ام آپ، 2 روز پیش همزمان با پایان مهلت عدم فروش پروازهای چارتر برای 6 مسیر داخلی، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری یادآور شد: سازمان هواپیمایی کشوری در تیرماه سال گذشته بخشنامه ای صادر کرد که در آن تکرار شده بود در ماه اسفند در برخی از مسیرهایی که با ترافیک هوایی بالا مواجه هستند، بلیط چارتر نباید فروخته شود.

برخورد با خطوط هوایی که پروازهای چارتر را لغو نمی کنند

یازرلو افزود: در حال حاضر پروازهای چارتر از مبدا و مقصد تهران در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، اهواز، بندرعباس و تبریز ممنوع است و هیچ شرکت هواپیمایی نمی تواند در این مسیرها پرواز چارتر بفروشد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه قیمت‌های جدید بلیت هواپیما از دوم خردادماه در سایت هواپیمایی کشوری بارگذاری شده است، افزود: شرکت‌های هواپیمایی و صاحبان سایت‌هایی که مجوز فروش بلیت هواپیما دارند، نمی‌توانند خارج از سامانه قیمت‌ها بلیت بفروشند. و قیمت های مصوب اعمال خواهد شد.

با وجود تاکید سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر ممنوعیت فروش چارتر پروازهای 6 مسیر داخلی از تهران، امروز سه شنبه 16 خرداد 1402 فروش این نوع بلیت ادامه دارد.

به عنوان مثال شرکت های هواپیمایی چابهار، فلای پرشیا و آتا بلیط پرواز تهران- مشهد را برای امروز به صورت چارتر ارائه کرده اند. شرکت هواپیمایی چابهار برای روز پنجشنبه 18 خرداد 1402 بلیت این مسیر را با قیمت 1.5 میلیون تومان به فروش می رساند.

شرکت هواپیمایی آتا بلیت پرواز تهران-اهواز را به صورت چارتر و با قیمت 1.4 میلیون تومان روانه بازار کرد. همچنین بلیت پرواز تهران – بندرعباس به صورت چارتر با قیمت 2.1 میلیون تومان توسط شرکت هواپیمایی آتا و واراش به فروش می رسد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا