اخبار روز سینما

تاریخ انتشار نسخه با کیفیت انیمه The Boy and the Heron مشخص شد

به تازگی نخستین تاریخ انتشار نسخه دی‌وی‌دی و با کیفیت انیمه The Boy and the Heron (پسرک و مرغ ماهی‌خوار) در فضا و صفحات مجازی به انتشار رسید.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از سایت «Bit of culture»، انیمه پسرک و مرغ ماهیخوار یا نزدیک‌تر به ترجمه اصلی چگونه زندگی می‌کنی؟ (君たちはどう生きるか) در ژاپن در 14 ژوئیه 2023 (23 دی 1401) با یک نمایش خصوصی و اختصاصی که در فوریه 2023 برگزار شد، آغاز سفر تئاتری خود را رقم زد و اکنون تاریخ انتشار نسخه با کیفیت انیمه The Boy and the Heron به انتشار رسید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ انتشار نسخه با کیفیت انیمه The Boy and the Heron مشخص شد

این فیلم با اولین نمایش خود در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو 2023 در 7 (16 شهریور 1402) سپتامبر اکران شد. تماشاگران اروپایی از نمایش ویژه‌ای در جشنواره بین‌المللی فیلم سن سباستین در 22 سپتامبر (31 شهریور 1402) لذت بردند. در حالی که تماشاگران محدودی اولین نگاه را داشتند، انتظار جهانی برای اکران عمومی تئاتر در حال افزایش است.

انیمه The Boy and the Heron

انیمه The Boy and the Heron در ژاپن در 14 ژوئیه 2023 و پس از آن در ایالات متحده در 8 دسامبر 2023 (17 آذر 1402) اکران شد. تاریخ اکران سینمای تماشاگران اروپایی از 27 اکتبر 2023 (5 آبان 1402) تا 11 ژانویه 2024 (22 دی 1402) متغیر بود. تخمین زده شده که اولین DVD و نسخه‌های بلوری در حدود آوریل یا مه 2024 منتشر شوند و انتشار نسخه‌های ترجمه‌شده آن در ژوئن یا ژوئیه 2024 پیش‌بینی می‌شود. موفقیت فیلم جوایز متعددی را به همراه داشت و حتی آن را به سینما بازگرداند که احتمال انتشار بلوری و دی وی دی را بیشتر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاریخ انتشار نسخه با کیفیت انیمه The Boy and the Heron چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Bitofculture

منبع:بازتاب آنلاین

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/تاریخ-انتشار-نسخه-با-کیفیت-انیمه-the-boy-and-the-heron-م/

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا