اخبار تهران

تخفیف ۹ درصدی برای تهرانی‌ها با پرداخت عوارض

به گزارش بازار، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه علنی امروز شورا با اشاره به درخواست مالکان مغازه های بازار برای تخصیص اعتبار به منظور تامین امنیت بازار گفت: شهردار منطقه 12 در زمان تصویب بودجه خواستار تخصیص اعتبار برای تامین امنیت بازار شد. تا حدودی محقق شد; اما ایمن سازی مغازه های بازار به عهده مالکان است.

چمران افزود: شهرداری همچنین به صاحبان مغازه های بازار کمک می کند تا با میراث فرهنگی نوسازی و بازسازی را انجام دهند.

ضرورت تدوین طرح مجزا برای بازار تهران
رئیس شورای شهر تهران همچنین گفت: وقتی وارد بازار می شوید، می بینید که بسیاری از کوچه ها و راسته ها سقف موقت دارند که نشان از آمادگی کسب و کار برای همکاری دارد. اما بازار باید طرح جامع جداگانه ای داشته باشد که در گذشته تدوین شده بود و حتی می خواستند زیرگذرهایی بسازند که عملیاتی شود. نبود.

9 درصد تخفیف برای تهرانی ها با پرداخت عوارض
مهدی چمران همچنین گفت: شهروندان در صورت پرداخت عوارض تا پایان سال مشمول 9 درصد تخفیف و در صورت موکول به سال آینده مشمول جریمه خواهند شد.

رئیس شورا درباره نحوه توزیع قبوض سالیانه در شهر تهران نیز گفت: امیدوار بودیم قبوض عوارض زودتر توزیع شود. اسفند و حتی در تابستان به دست شهروندان می رسد و بر همین اساس اصرار داریم که این لوایح زودتر در سال آینده منتشر شود.

مهدی چمران افزود: ما تاکید کرده بودیم که قبوض به صورت کاغذی توزیع نشود اما دوستان ما در شهرداری اعلام کردند که همه شهروندان به تمام زیرساخت های مجازی دسترسی ندارند اما اعلام کردند که برای شهروندانی که پرداخت کرده اند قبوض کاغذی ارسال نمی شود. صورتحساب های آنها در گذشته به صورت آنلاین است.

تذکر رئیس شورا درباره برگزاری نمایشگاه با مخاطبان زیاد
رئیس شورا همچنین بار دیگر نسبت به برگزاری نمایشگاه های پرمخاطب در پایتخت هشدار داد و گفت: برگزاری نمایشگاه های عید در تهران به ویژه در روزهای پایانی سال ترافیک را چند برابر می کند و بارها به شورا تذکر دادیم اما آنها به هشدارها توجه نکنید

مهدی چمران افزود: باز هم در آستانه سال نو نمایشگاه های پرمخاطبی برگزار می کنند و باعث ناراحتی و عصبانیت مردم می شود و ما به صورت شفاهی و کتبی اعتراض خود را اعلام کردیم.

منبع:تحلیل بخش تهران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا