اخبار روز سینما

انتشار تریلر رسمی فیلم Ghostbusters: Frozen Empire!/جزئیات

کمپانی «سونی پیکچرز اینترتیمنت» (Sony Pictures Entertainment)،  تریلر رسمی فیلم Ghostbusters: Frozen Empire را منتشر کرده است.

شرکت “سونی” با انتشار آن اعلام کرد که این فیلم دنباله ای بر Ghostbusters: Afterlife محصول 2021 است. فیلم Ghostbusters: Afterlife داستان شکار ارواح را به روستایی اوکلاهما آورد. با این حال، در پنجمین فیلم از این مجموعه، آنها به ریشه واقعی خود، شهر نیویورک بازگشتند.

تریلر رسمی فیلم Ghostbusters: Frozen Empire انتشار یافت

در تریلر فیلم Ghostbusters: Frozen Empire که توسط «سونی» رونمایی شد، می بینیم که تابستان گرم نیویورک کم کم به زمستانی وحشتناک تبدیل می شود و سرمای کشنده شهر را فرا می گیرد. در این فیلم «پاول راد» به همراه گروهی از شکارچیان ارواح با دشمنان یخی خود روبرو می شوند و باید شهر را نجات دهند.

 

فیلم شکارچیان ارواح: بعد از جانشینی در نوامبر 2021 به کارگردانی جیسون رایتمن، پسر کارگردان اصلی سریال شکارچیان ارواح، ایوان ریتمن، دنبال می‌شود. در فیلم های  «پاول راد»، «کری کُن»، «فین ولفهارد» و «مکنا گریس» نیز به ایفای نقش پرداختند و در قسمت دوم نیز همان بازیگران حضور داشتند.

شرکت سونی، همراه با انتشار تریلر فیلم شکارچیان ارواح امپراطوری یخبندان نشان داد که این فیلم در تاریخ 29 مارس 2023 (10 فروردین 1403) منتشر خواهد شد. گیل کنان کارگردان  امپراطوری یخ‌زده، این فیلم را بر اساس فیلمنامه ای که با جیسون ریتمن نوشته بود کارگردانی کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا