اخبار روز سینما جهان

(تصاویر) بازیگر هرکول پوآرو در ۷۸ سالگی در کنار همسرش

سر دیوید کورتنی سوچت (به انگلیسی: Sir David Courtney Suchet؛ تلفظ صحیح نام خانوادگی: ‎/ˈsuːʃeɪ/‎ SOO-shay) که نام خانوادگی وی در ایران به اشتباه سوچت نیز خوانده می شود، بازیگر بریتانیایی تئاتر، سینما و تلویزیون است. دارای نشان “فرمانده امپراتوری بریتانیا” است. است.

به گزارش رکنا، او در سریال اوپنهایمر نقش ادوارد تلر را بازی کرد و برای بازی در سریال «راهی که ما زندگی می کنیم» از انجمن تلویزیون سلطنتی و اتحادیه مطبوعات رادیو و تلویزیون جایزه گرفت. از معروف ترین کارهای او می توان به ایفای نقش هرکول پوآرو در سریال پوآرو از سال 1989 تا 2013 اشاره کرد که برای او شهرت بین المللی به ارمغان آورد و در سال 1991 نامزد دریافت جایزه بفتا شد.

سر دیوید کورتنی سوچت بازیگر مشهور بریتانیایی در 2 می 1946 در شهر پدینگتون لندن به دنیا آمد و علامت زودیاک او ثور است. او ۱۱۶ عنوان بازیگری دارد، اما شاید بیشتر به خاطر بازی در نقش هرکول پوآرو در بسیاری از قسمت‌های سریال معمایی جنایی پوآرو، که هیو فریزر و فیلیپ جکسون نیز در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند، شناخته می‌شود و آثار هرکول پوآرو، کارآگاه تخیلی بلژیکی را دنبال می‌کند. . توسط آگاتا کریستی این سریال از سال 1989 تا 2013 پخش شد و برنده 6 مورد از 23 نامزدی جایزه خود شد.

دیوید هنوز در صنعت سینما فعال است و در حال حاضر مشغول فیلمبرداری فیلم آینده “شام با ادوارد” است.

زندگی و همسر هرکول پوآرو بازیگر

دیوید به ندرت جزئیات زندگی عاشقانه خود را با طرفدارانش به اشتراک می گذارد، اما به طور گسترده ای شناخته شده است که او نزدیک به 50 سال است که یک مرد متاهل بوده است.

او شیلا فریس را در سال 1972 هنگامی که هر دو در تئاتر بلگراد در کاونتری انگلستان کار می کردند ملاقات کرد و دیوید فاش کرد که در لحظه دیدن او عاشق او شده است. او همچنین گفت که بیش از یک ماه طول کشید تا او را متقاعد کند که با او شام بخورد. این دو در یک مراسم بزرگ اما خصوصی در 30 ژوئن 1976، با حضور بسیاری از اعضای خانواده و نزدیکترین دوستان، نذرهای خود را رد و بدل کردند.

شیلا در سال 1981 پسر خود رابرت را به دنیا آورد که در ادامه ناخدای نیروی دریایی سلطنتی شد. دختر آنها کاترین در سال 1983 به دنیا آمد و امروز فیزیوتراپیست.

هرکول پوآرو بازیگر در 78 سالگی در کنار همسرش

هرکول پوآرو بازیگر در 78 سالگی در کنار همسرش

عکس های هرکول پوآرو بازیگر و همسرش

تحصیلات و زندگی اولیه بازیگر هرکول پوآرو

دیوید در کنار برادرانش جان و پیتر در پدینگتون، توسط پدر بریتانیایی آنها جک سوچت، متخصص زنان و زایمان که در سن 93 سالگی در 9 سپتامبر 2001 درگذشت، و مادر بازیگر جوآن پاتریشیا، که در سنین بالا درگذشت، بزرگ شد. تبدیل شد. 76 در سال 1992، جک در سال 1932 از آفریقای جنوبی به انگلستان آمد و جوآن در انگلستان متولد شد و یک آنگلیکان بود. دیوید بدون مذهب بزرگ شد، اما بعداً در زندگی آنگلیکان شد. برادرش جان، نویسنده و روزنامه‌نگار خبری امروز است.

علاقه به بازیگری

دیوید قبل از انتقال به مدرسه ولینگتون در مدرسه شبانه روزی گرنهام هاوس تحصیل کرد و در آنجا به بازیگری علاقه پیدا کرد و بنابراین در سال 1962 در سن 16 سالگی به تئاتر ملی جوانان پیوست. در سال 1968 با مدرک لیسانس فارغ التحصیل شد. دیوید امروز یکی او عضو شورا در آکادمی است.

پوآرو آگاتا کریستی

پوآرو آگاتا کریستی (به انگلیسی: Agatha Christie's Poirot) یک مجموعه تلویزیونی درام بریتانیایی است که به مدت 25 سال از 8 ژانویه 1989 تا 13 نوامبر 2013 از ITV1 پخش شد. دیوید سوشی نقش کارآگاه معروف هرکول پوآرو توسط آگاتا کریستی را بازی کرد. تهیه کننده اصلی این سریال LW T است و بعدها استودیو ITV تولید آن را بر عهده گرفت. این مجموعه تلویزیونی از VisionTV در کانادا و PBS و EAND در ایالات متحده آمریکا پخش شد.

آخرین رمان آگاتا کریستی

این مجموعه تلویزیونی شامل 13 فصل و 70 قسمت بود. هر قسمت، اقتباس شده از یکی این یکی از رمان ها یا داستان های کوتاه آگاتا کریستی بود که شخصیت اصلی آن هرکول پوآرو است که راز یک جنایت (معمولا قتل) را با موفقیت حل می کند. در آخرین قسمت سریال که «پرده: آخرین مورد پوآرو» نام داشت و بر اساس رمان پرده (آخرین رمان آگاتا کریستی) ساخته شد، تمام آثار ادبی کریستی که شخصیت های اصلی داستان ها در آن بودند. حاضر استفاده شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا