اخبار روز سینما

تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور و مدیر کل روابط عمومی مهلت انتخاب رشته کنکور دکتری نیمه متمرکز را تمدید کرد. اردیبهشت ماه ماه مطلع شد.

به گزارش خبر پی ام آپ به نقل از ایسنا، علیرضا کریمیان با اعلام این خبر گفت: تاکنون بیش از 67 هزار داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری شماره 1403 رشته خود را انتخاب کرده اند که داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند می توانند تا پایان سال جاری اقدام به انتخاب رشته کنند. شنبه. 8 آگوست. اردیبهشت ماه برای ثبت کد محل هایی که انتخاب می کنند، با توجه به مجموعه امتحانی که در آن شرکت می کنند، حداکثر برای 50 کد محل در صورت وجود.

وی با توصیه به داوطلبان برای شرکت در این آزمون خاطرنشان کرد: ابتدا راهنمای انتخاب رشته تحصیلی و اطلاعیه ها و تغییرات مربوطه را به دقت بررسی کنید، سپس علایق خود را از رشته های مربوطه در مجموعه آزمون انتخاب و به ترتیب علاقه مندی ها اولویت بندی کنید. و پس از ثبت سفارش، انتخاب های خود را ذخیره کنید.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته و علاقه مند به انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به نشانی www.azmoon مراجعه کنند. بر اساس اطلاعیه های مربوطه در سایت org، در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر و اقدام خواهد شد و کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج خواهد شد.
وی در پایان به داوطلبان توصیه کرد: اطلاعیه اصلاحیه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ منتشر شده در پرتال اطلاع رسانی سنجش آموزش کشور و تمدید مهلت انتخاب رشته را به دقت مطالعه کنند. سازمان برای کسب اطلاعات بیشتر

انتهای پیام

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا