اخبار روز

سوالات متناقض وام قرض الحسنه بدون ضامن را بخوانید

مشتریان بانک ملت که در این مجموعه سپرده قرض الحسنه دارند و خواهان دریافت تسهیلات برای خرید کالاهای مختلف هستند، بهتر است برای طرح تسهیلات «حامی» این مجموعه اقدام کنند.

به گزارش کامپرس به نقل از طبقه بندی، مشتریان بانک ملت که دارای حساب قرض الحسنه بوده و توانایی ارائه ضامن رسمی مورد قبول بانک را دارند و اعتبار کاری خوبی دارند می توانند وام 200 میلیون یورویی Apply دریافت کنند. به عنوان بخشی از طرح حمایت مالی علاوه بر شرایط فوق، عدم وجود بدهی معوق و چک های نقدی، عدم استفاده از وام کالایی و صدور این مبلغ در شعب بانک ملت از شروط قراردادی تکمیلی بهره مندی از این وام است. این تسهیلات در قالب کارت اعتباری به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود. نرخ سود 23 درصد و مدت بازپرداخت بین 12 تا 36 ماه متغیر است.

با توجه به شرایط اعلام شده و مدت بازپرداخت این وام، مبلغ هر قسط ۷ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۹۴۴ تومان است. کل سود این تسهیلات 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان و مجموع وام و سود 278 میلیون و 709 هزار و 995 تومان است.

موفقیت های بانک ملت چیست؟

بانک ملت در 10 تیرماه 1359 از ادغام چندین گروه بانکی تأسیس شد و از آن زمان تاکنون خدمات متنوعی در زمینه سپرده‌ها و خدمات ریالی، تسهیلات و تعهدات ریالی، طرح‌های اعتباری و سپرده‌ها و خدمات ارزی به مشتریان خود ارائه می‌کند. به عنوان عرضه ارز خارجی

این گروه تاکنون توانسته است با کسب بالاترین جایگاه در بین بانک های تجاری کشور، اخذ گواهینامه ISO 9001 از موسسه بین المللی مودی، رتبه اول بین بانک های دولتی در طرح ارزیابی عملکرد، تعیین کارایی دولتی بانک های تحت مالکیت در سال 2012 و غیره

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا