اخبار خودرو

ثبت نام آنلاین روز خبرنگاران نمایشگاه خودرو تهران آغاز شد

ثبت نام آنلاین روز خبرنگاران نمایشگاه خودرو تهران آغاز شد

نمایشگاه خودرو تهران (نمایشگاه خودرو تهران) دوشنبه 9 بهمن سال 1402 به عنوان روز ویژه خبرنگاران (روز مطبوعات) در نظر گرفته شده است.

به گزارش ریمینو به نقل از روابط عمومی نمایشگاه خودرو تهران، اصحاب رسانه می توانند از سومین روز در روز ویژه خبرنگاران نمایشگاه خودرو تهران حضور یابند. بهمن 8:00 صبح تا 7:00 بعد از ظهر بهمن برای ثبت نام آنلاین اقدام کنید
فعالان مطبوعات، رسانه های عمومی و تخصصی، خبرنگاران، فعالان رسانه ای و مجازی می توانند به سایت رسمی نمایشگاه به نشانی:
TehranAutoExpo.ir
برای حضور در این نمایشگاه و حضور در روز مطبوعات ثبت نام کنید تا شاهد رونمایی از جدیدترین خودروهای داخلی و خارجی باشید.
این روز فرصت خوبی برای پوشش خبری است یکی یکی از مهم ترین رویدادهای صنعت خودرو کشور است و فعالان رسانه ای می توانند برای اولین بار از فضای فراهم شده برای پوشش هر چه بهتر این رویداد استفاده کنند.
در این نمایشگاه شرکت ها و مجموعه های مختلفی از جمله تولیدکنندگان و واردکنندگان خودرو، قطعات و تجهیزات خودرو، خدمات خودرو، فناوری و نوآوری خودرو، صنایع مرتبط با خودرو، سازمان ها و ارگان های دولتی، اتحادیه ها و انجمن های تخصصی، رسانه ها و نشریات تخصصی خودرو حضور دارند. حضور خواهند داشت تا شاهد آخرین دستاوردها و محصولات جدید در صنعت خودروسازی کشور باشند.
لازم به ذکر است متقاضیان پس از ثبت نام اولیه و تایید صلاحیت و احراز هویت جهت دریافت مجوز حضور در روز مطبوعات، متن تاییدیه دریافت می کنند و پس از آن کارت شناسایی دیجیتالی برای آنان ارسال می شود که بایستی بایستی به آنها مراجعه کنند. در روز رویداد حمل کنید. ضروری است همچنین برای دریافت کارت شناسایی فیزیکی باید در روز نهم به دفتر مرکزی نمایشگاه خودرو اکسپو تهران واقع در محل نمایشگاه آفتاب شهر مراجعه کنید. بهمن لازم به ذکر است با توجه به محدودیت حضور اصحاب رسانه در روز ویژه خبرنگاران نمایشگاه خودرو تهران، متقاضیان حضور در این رویداد هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا