اخبار خودرو

فاو بستیون پونی ؛ هاچبکی با 27 اسب بخار قدرت و حداکثر سرعت 100 کیلومتر

فاو بستیون پونی ؛ هاچبکی با 27 اسب بخار قدرت و حداکثر سرعت 100 کیلومتر

بازار خودروهای برقی کوچک در چین منفجر شده است و هر چند هفته یا در نهایت هر چند ماه یک بار شاهد مدل جدیدی از این کلاس هستیم. جدیدترین عضو این کلاس Fave Bastion Pony است که با رنگ های شاد و اعتبار شرکت مادرش آمده است تا رقبا را به چالش بکشد.

ابعاد و طراحی

فروش Fau Bastion Pony در چند روز اخیر آغاز شده است. این هاچ بک کوچک از نظر طراحی شباهت زیادی به رقبای خود دارد و بر اساس همین فرمول موفق ساخته شده است; این خودرو دارای طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 3000، 1510 و 1630 میلی متر است و فاصله بین دو محور آن به 1953 میلی متر می رسد. در بیرون، Bastion Pony با رنگ بدنه دوگانه خود از رقبا متمایز است. این خودرو در رنگ های سفید یاس، دو رنگ آبی، سبز، صورتی و سفید مرواریدی موجود است.

مانند سایر خودروهای برقی، جلوپنجره Fav Bastion Pony نیز از یک پنل تشکیل شده است و ورودی هوا ندارد. درگاه شارژ باتری در این قسمت و پشت لوگوی Bastion قرار دارد. چراغ های این خودرو چه در جلو و چه در عقب دارای فریم مربعی با گوشه های نرم هستند. این هاچ بک سه در طراحی داخل کابین نیز دارد. باستیون پونی برخلاف رقبای خود، صفحه نمایش مرکزی در مرکز داشبورد ندارد و تنها از یک صفحه نمایش پشت فرمان استفاده شده است. در بیشتر خودروها دکمه یا اهرم انتخاب حالت رانندگی روی کنسول وسط یا ستون فرمان نصب می شود، اما در پونی باید از طریق دکمه بزرگ در مرکز داشبورد این کار را انجام دهید. در این قسمت از داشبورد دکمه های بالابر پنجره و دکمه های کنترل سیستم تهویه مطبوع نیز وجود دارد. اما نکته عجیب اینجاست که به نظر می رسد سیستم صوتی خودرو ظاهرا جلوی راننده نصب شده است و احتمالا دسترسی به آن برای او سخت خواهد بود.

Faw Hold Pony; هاچ بک با 27 اسب و حداکثر سرعت 100 کیلومتر
فاو بستیون پونی ؛ هاچبکی با 27 اسب بخار قدرت و حداکثر سرعت 100 کیلومتر

برای کابین Fav Bastion Pony می توانید بین رنگ های طلایی، آبی، سبز و صورتی یکی را انتخاب کنید. در بخش ایمنی، کمربند ایمنی راننده و ایربگ تنها ویژگی های این هاچ بک کوچک برقی است.

مشخصات فنی Fau Bastion Pony

Fau Bastion Pony از یک موتور الکتریکی با توانایی تولید 27 اسب بخار قدرت و 85 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. با تکیه بر این موتور می توانید به حداکثر سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسید! در نسخه پایه انرژی لازم توسط یک باتری 9.4 کیلووات ساعتی تامین می شود. طبق استاندارد چینی CLTC، با این باتری کوچک می توان 122 کیلومتر را پیمود. در مدل پرچمدار از باتری 13.9 کیلووات ساعتی استفاده شده است. با این باتری می توانید تا 170 کیلومتر سفر کنید.

Faw Hold Pony; هاچ بک با 27 اسب و حداکثر سرعت 100 کیلومتر
فاو بستیون پونی ؛ هاچبکی با 27 اسب بخار قدرت و حداکثر سرعت 100 کیلومتر

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت Fau Bastion Pony وجود ندارد، اما قیمت اکثر رقبا حدود 5000 دلار است.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا