اخبار روز

ثبت نام اینترنتی وام با کارت تشویقی ویژه عید مبعث آغاز شد

وام با کارت فاندینگ به همه دریافت کنندگان بودجه بدون ضامن اعطا می شود. متقاضیان می توانند از فرصت دریافت وام با کارت کمک هزینه استفاده کنند. شرایط جدید اخذ وام با کارت یارانه را در ادامه می خوانیم.

شرایط اخذ وام 100 میلیونی رئیسی بدون ضامن

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: سرپرستان خانوار دهک های یک تا پنج که ضامن ندارند وام فوری با ضمانت نامه دولتی دریافت می کنند.

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه جلسه شورای دولت به عملکرد صندوق ضمانت سرپرستان زن اشاره کرد.

وی گفت: این طرح از سال گذشته اجرایی شده و سهمیه هایی به استان ها اختصاص یافته است. برخی استان ها سهمیه خود را تمام کرده اند و برخی دیگر هنوز ظرفیت استفاده از این سهمیه را دارند.

وی با اشاره به نیاز به ضامن در صورت گرفتن وام گفت: زنانی که اداره خانوار و دهک اول تا پنجم هستند و ضامن ندارند، دولت ضامن آنها می شود.

خزعلی گفت: میزان سرمایه گذاری تا یکصد میلیون تومان است. وی گفت: مردم با مدیرکل بانوان استان خود تماس بگیرند تا اسامی به صندوق ضمانت بانوان ارسال شود.

وام با کارت یارانه ای دولتی 20 میلیون تومانی در طرح عید تا عید

طرح عید تا عید به منظور افزایش تقاضای بازار به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان از امروز کلید خورد.

در طرح فروش مذکور مبلغ 20 میلیون تومان به عنوان وام اعتباری آنی در نظر گرفته شده و عموم مردم می توانند بر اساس ارزیابی اولیه بانک مذکور و بدون ارائه، از اعتبار در نظر گرفته شده در این طرح ملی برای خرید کالای مورد نیاز خود استفاده کنند. هر ضمانت یا ضامن در اسفند ماه سال جاری مستقر شد.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه معرفی شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به دریافت اعتبار 20 میلیون تومانی برای خرید کالا اقدام کنند.

بازپرداخت اقساط تا پایان پنجم اردیبهشت ماه ماه سال بعد برای کالای لوازم خانگی که نیاز به بازپرداخت طولانی تری دارد، بدون بهره و اعتبار می باشد. یکی می توانید از بانک ها خرید کنید و اقساط آن از حساب بانکی شما کسر می شود.

بانک صادرات به این افراد وام میلیاردی می دهد

بانک صادرات ایران هم اکنون در حال پرداخت وام و تسهیلات تا سقف 10.000.000.000 ریال (یک میلیارد تومان) برای دو طرح سنا و سپاس سپهار است.

طرح قرض الحسنه بانک ایران صادرات، سپرده کوتاه مدت 5 درصدی برای اشخاص حقیقی و حقوقی است که می توانند با واریز حداکثر 100 درصد میانگین موجودی یعنی تا سقف سه میلیارد ریال از این بانک تسهیلات دریافت کنند. سررسید دو تا ده سپرده ماهانه با نرخ سود 15 تا 23 درصد. .

در قالب طرح سنا، تسهیلات بانک صادرات حداقل 100 میلیون ریال (10 میلیون تومان) و حداکثر سه میلیارد ریال (300 میلیون تومان) با دوره بازپرداخت 18 تا 60 ماهه در نظر گرفته شده است.

میانگین حداقل سپرده برای بهره مندی از تسهیلات 100 میلیون ریال است.

اشخاص حقوقی نیز می توانند از ظرفیت طرح سنا برای دریافت مزایای کارکنان خود استفاده کنند.

برای اطلاعات بیشتر به سایت بانک صادرات ایران مراجعه کنید.

وام با کارت یارانه 300 میلیونی از بانک صادرات با شرایط عالی

وام ها و تسهیلات بانک صادرات ایران در قالب طرح سنا و با هدف رفع نیازهای خرد هموطنان پرداخت می شود.

اشخاص حقیقی و حقوقی دارای حساب طرح سنا در بانک صادرات ایران می توانند با واریز حداقل 100 میلیون ریال و حداکثر سه میلیارد ریال از فرصت های طرح سنا بهره مند شوند.

مدت پرداخت در طرح سنا 2 تا 10 ماه است.

مدت بازپرداخت وام ها و تسهیلات طرح سنا 18 تا 60 ماه است.

میانگین حداقل سپرده برای بهره مندی از تسهیلات 100 میلیون ریال است.

همچنین اشخاص حقوقی و حقیقی صاحب مشاغل می توانند تا سقف 50 میلیارد ریال تسهیلات ویژه این طرح در قالب «سنای بازرگانی ویژه» با واریز حداکثر 200 درصد میانگین موجودی خود با یک نرخ به مدت دو تا ده ماه دریافت کنند. از 15 تا 23 درصد می توانند تسهیلات دریافت کنند.

حداقل مبلغ تسهیلات این طرح 100 میلیون ریال و حداکثر 50 میلیارد ریال با بازپرداخت 3 تا 18 ماهه (ماهانه – یکباره) می باشد.

میانگین حداقل سپرده برای بهره مندی از تسهیلات در قالب طرح سنا 100 میلیون ریال است. حساب‌های طرح سنا ممکن است مجاز به انجام معاملات در بورس کالا باشند.

متقاضیان وام و ضامن از دریافت وام و بدهی معوق، معوق و مشکوک و همچنین چک نقدی خودداری کنند.

بر اساس برنامه وام «سپاس سپهر» بانک صادرات ایران، متقاضیان می توانند سه برابر میانگین موجودی حساب تا سقف سه میلیارد ریال با نرخ کارمزد 4 درصد وام قرض الحسنه دریافت کنند.

همچنین بر اساس این طرح می توان از قرض الحسنه وام کم هزینه با دو برابر سود متوسط ​​حساب تا سقف 10 میلیارد ریال با سود 4 درصد دریافت کرد.

جمع آوری امتیاز در این طرح به صورت روزانه صورت می گیرد و مشتریان می توانند واریز و برداشت کرده و امور مالی روزانه خود را از این حساب مدیریت کنند. کارت بانکی نیز برای این حساب صادر می شود.

حداقل مبلغ افتتاح حساب ویژه برنامه اعتباری سپاس-سپهر بانک صادرات ایران به صورت سپرده اعتباری جاری، مانده پس انداز یا سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت یک میلیون ریال (100000 تومان) و میانگین حداقل موجودی قابل استفاده است. در این سامانه 100 میلیون ریال (10000/000 تومان) است.

متقاضیان دریافت تسهیلات می توانند با استفاده از این برنامه وام قرض الحسنه با پیش پرداخت حداقل دو ماهه و بازپرداخت 36 ماهه تا سقف سه میلیارد ریال (300.000.000 تومان) با کارمزد 4 درصد دریافت کنند. همچنین شرایط اخذ تسهیلات مرابحه با نرخ سود 4 درصد تا سقف 10 میلیارد ریال (1.000.000.000 تومان) با حداقل مدت 2 ماه و حداکثر 12 ماه سپرده و بازپرداخت 12 ماهه موجود است.

وام گیرندگان و ضامن ها نباید چک های معوق یا مشکوک الوصول و وام های معوق را در شبکه بانکی کشور نقد کرده باشند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا