اخبار روز

جام ملت های آسیا؛ کلینزمن خوش شانس بود. کوهنوردی با کار سخت!

کره جنوبی در مرحله حساس یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2023 پیش از عربستان به پیروزی رسید و به جمع هشت تیم برتر این رقابت ها راه یافت.

به گزارش تسنیم، امروز (سه شنبه) از ساعت 19 و 30 دقیقه تیم های ملی فوتبال عربستان و کره جنوبی در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2023 در ورزشگاه شهر آموزش به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه 4 بر پیروزی به پایان رسید. 4. 2 در ضربات پنالتی کره جنوبی مقابل عربستان به پایان رسید. بازی 90 دقیقه ای نتیجه ای جز تساوی 1-1 نداشت تا وقت اضافه و پنالتی برای تیم برنده مشخص شود.

در نیمه اول این بازی گلی به ثمر نرسید اما در ابتدای نیمه دوم بازی برعکس شد و خیلی زود تیم عربستانی با اشتباه مدافعان کره در دقیقه 46 توسط عبدالله هادی ردیف گل برتری را به ثمر رساند. . پس از این گل شاگردان روبرتو مانچینی وارد دفاع شدند و کره جنوبی با صبر و حوصله گل تساوی را تعقیب کرد.

تا 10 دقیقه پایانی بازی به همین ترتیب بود و عربستان به خوبی دفاع می کرد اما حملات بی امان شاگردان یورگن کلینزمن در نهایت در 90 + 9 نتیجه داد. دقیقه بیرون رفت و گو سانگ چو گل تساوی را به ثمر رساند و بازی را به وقت اضافه فرستاد.

در 15 دقیقه ابتدایی وقت اضافه، عربستان با گل تساوی کره شوکه شد و این بار شاگردان کلینزمن صبورانه به دنبال برتری بودند. در 15 دقیقه ابتدایی وقت اضافه هیچ توپی از خط دروازه عبور نکرد که این اتفاق در نیمه دوم وقت اضافه نیز تکرار شد تا ضربات پنالتی تیم برنده مشخص شود.

بر اساس این گزارش، کره جنوبی در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد و حذف شد یکی از مدعیان جام هجدهم به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها راه یافت.

قضاوت این دیدار بر عهده ایلگیز تانتاشف از ازبکستان بود که به کیم یونگ وون و لی کانگ این از کره جنوبی و روبرتو مانچینی (سرمربی)، احمد الکسار، عید محمد المولد و … کارت زرد نشان داد. محمد المولد. باریک از عربستان سعودی

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا