اخبار روز سینما

جنجال خیانت دوست دختر پیکه با مربی فوتبالش [+موزیک ویدیو جدید شکیرا]

روز خود را با خبر خیانت دوست دختر پیکه آغاز کنید 😂 . عاقبت خیانت به شکیرای ما هم چیزی فراتر از این نخواهد بود. اما آیا این خبر صحت دارد؟

خیانت دوست دختر پیکه با مربی فوتبالش

خیانت کردن دوست دختر پیکه به او موضوعی است که بسیار وایرال شده است. پس از خیانت پیکه به شکیرا، کلارا به پیکه خیانت کرد. اما سوالی که مطرح است؟ دوست دختر پیکه با کی به پیکه خیانت کرد؟

موزیک ویدیو جدید شکیرا و کنایه سنگین به پیکه : “من برا مردا رقابت نمیکنم”

دوست دختر پیکه خیانت کرد

دوست پیکه خائن از آب دراومد

پس از این شکیرا خواننده و بازیگر معروف و به دلیل خیانت پیکه از او جدا شد و بچه‌هایش را همراه با آمریکا برد، جرارد پیکه از فوتبال خداحافظی کرد و هر چقدر تلاش کرد را برگرداند برگرداند،.

موضوعی که در موردش بحث می‌شود این است که زندگی جدید پکه یعنی کلارا با پیکه خیانت کرده حاضر نیست از ارتباطش بگذرد. گفته می‌شود که پب انتقام شکیرا را از پیکه گرفته است.

چند صفحه و سایت اسپانیایی خود مدعی هستند که به قطع با سرمربی منچستر سیتی هم ریخته اند اما کلارا چیکه در صفحات صفحاتی به این خبر هیچ واکنشی نشان نمی دهد.

مارتین یکی از جنجالی پیکه است و به همین قانع نشد و صحبت‌های را علیه همسر سابق شکیرا گفته است. به گفته مارتین:

«بسیاری از جرارد پیکه حمایت می کنند اما هنوز به چیزی فکر می کنم 12 سال پیش بینی کرده بودم. حقارت داشتی. تو در کنار او احساس کوچک بودن می‌کردی. به یک دختر 23 ساله نیازی داشت که به تو بخندد. تو بیحوصله‌ای؛ تو متوسط ​​بوده، هستی و خواهی بود.” شایعات درباره خیانت کلارا به پیکه ادامه دارد.

خیانت شرم آور دوست دختر جدید پیکه

خیانت شرم آور دوست دختر جدید پیکه

به گفته جوردی، خبرنگار پاپاراتزی که از زندگی شکیرا پیکه را در طول 12 سال زندگی خبر داشت و بعد از جدایی آنها خبر جذابی در این باره داده بود، پستی در صفحه اینستاگرام انتشار انتشار وفاداری جرارد پیکه به کلارا چالش می‌کشد.

اگر خبر دوست دختر پیکه صحت داشته باشد، معنی این است که تاوان کار خود را پس داده است. از پیکه به دنبال اخبار فوتبالی نباشید چون در حال سقوط است.

جرارد پیکه مدافع با تجربه بارسلونا و شکیرا خواننده دو خط پایانی و از ۱۲ سال زندگی مشترک از هم جدا شده‌اند.

یک خبرنگار زنی که با او شکیرا شریک خیانت کرده، یک دختر دانشجوی بلوند ۲۰ به نام کلارا به عنوان مجری مراسم ورزشی می کند. البته کارما کار شرم آور پیکه را به او نشان داد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا