اخبار روز

جنجال دوپینگ نصر; رونالدو و هفت بازیکن دیگر در آستانه دربی ریاض دعوت شدند!

انتصاب 8 بازیکن النصر در کمیته مبارزه با دوپینگ جنجال بزرگی در فوتبال عربستان ایجاد کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، کمیته مبارزه با دوپینگ فدراسیون فوتبال عربستان روز سه شنبه در کمال تعجب با حضور در مقر باشگاه النصر عربستان از تعدادی از بازیکنان این تیم خارج از چارچوب رقابتی تست و معاینه کرد.

حضور کمیته کنترل ضد دوپینگ فدراسیون فوتبال عربستان در مقر باشگاه النصر برای معاینه برخی از بازیکنان و ستاره های خارجی این تیم، چند روز مانده به آغاز دربی حساس ریاض مقابل النصر. -هیلال، باعث ایجاد نگرانی در کشور فوتبال برای جنجال بزرگ شد.

هفته گذشته الهلال در لیگ حرفه ای قهرمان شد و برای اینکه لیگ را بدون شکست به پایان برساند سه بازی پیش رو دارد که مهم ترین آن روز جمعه مقابل النصر است.

علی العنزی، روزنامه‌نگار ورزشی نزدیک به باشگاه النصر عربستان سعودی تأیید کرد که کمیته ضد دوپینگ کریستیانو رونالدو و هموطنش اوتاویو را احضار کرده است تا آنها را از نظر سطح استروئید قبل از دربی ریاض آزمایش کند.

البته ساعتی بعد متعب بن عبدالله، گزارشگر رسانه سعودی 360 و عضو فدراسیون رسانه های ورزشی عربستان، مدعی شد که تعداد بازیکنان دعوت شده توسط نصر بیشتر بوده و علاوه بر رونالدو و اوتاویو، بازیکنان دیگری مانند سادیو مانه نیز حضور دارند. داوید اوسپینا، عبدالله الخیبری، علی لجامی، عبدالرحمن قریب و ایمن یحیی نیز احضار شدند.

حضور کمیته مبارزه با دوپینگ در مقر باشگاه النصر جنجال زیادی در شبکه های اجتماعی به پا کرد چرا که هواداران این تیم با انتشار توئیت های متعدد پرسیدند چرا کمیته مذکور به محل تمرین الهلال نرفته است. آیا قبل از بازی سرنوشت ساز 8 بازیکن النصر را با الهلال دعوت نکردند؟

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا