اخبار روز سینما

جواد عزتی در محاصره طرفداران خانم در اکران تمساح خونی + ویدیو

« جواد عزتی » سوپراستار سینمای ایران، بار دیگر با حضور گرم خود در اکران مردمی فیلم تمساح خونی ، شور و هیجان خاصی را به این رویداد تزریق کرد.

حضور «عزتی» در این مراسم با استقبال پرشور و غیرقابل تصوری از سوی طرفداران خانم این بازیگر محبوب همراه بود. هواداران مشتاق که برای دیدن از نزدیک «جواد عزتی» و تماشای فیلم تمساح خونی در سالن سینما حاضر شده بودند، با ازدحامی مثال‌زدنی، او را احاطه کرده و با ابراز محبت و گرفتن عکس‌های یادگاری، لحظات به یاد ماندنی را رقم زدند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


برخورد جالب جواد عزتی با طرفداران خانم

«عزتی» نیز با روی گشاده و خوش‌خلقی همیشگی خود، به ابراز علاقه هوادارانش و درخواست‌های آن‌ها برای عکس و امضا پاسخ می‌داد. این حضور پرشور و صمیمی بین بازیگر و طرفداران، بار دیگر نشان‌دهنده محبوبیت بی‌نظیر «عزتی» در میان مردم بود و خاطره‌ای خوش از اکران فیلم تمساح خونی را برای آن‌ها به یادگار گذاشت.

در این مراسم، «الناز حبیبی» و «شبنم قربانی»، دو بازیگر زن فیلم تمساح خونی نیز حضور داشتند و مورد استقبال گرم مخاطبان قرار گرفتند. حضور این ستاره‌های زن در کنار «جواد عزتی»، بر جذابیت این مراسم افزود و هواداران را بیش از پیش خوشحال کرد.

فیلم سینمایی تمساح خونی به کارگردانی «جواد عزتی» و با بازی «الناز حبیبی»، «شبنم قربانی» و «عباس جمشیدی‌فر» یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های کمدی نوروز 1403 بود که با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد. این فیلم که روایتی طنز و اجتماعی از اتفاقات روزمره مردم دارد، در جلب توجه بینندگان به خصوص خانم‌ها موفق عمل کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی برخورد جالب جواد عزتی با طرفداران خانم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا