اخبار روز

حضور مسعود کیمیایی در اجرای “مرگ با طعم نسکافه”

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، بابک صحرایی پس از پایان اجرا در شب اول گفت: امشب اسطوره بی بدیل فرهنگ و هنر ما اینجا حضور دارد. بزرگمردی که سینمای واقعی را در ایران پایه گذاری کرد و بیش از 50 سال است که بر بلندترین قله هنر ایران ایستاده است. تاریخ فرهنگ و هنر ایران همیشه مدیون او خواهد بود. مفتخریم نمایش امشب خود را به استاد مسعود کیمیایی تقدیم کنیم.

وی افزود: امروز علاوه بر آقای کیمیایی، آقای مجید مظفری را نیز مهمان داریم. همچنین از حضور آقایان جواد طوسی (منتقد سینما) و رحیم نوحسی (نقاش) تشکر می کنم.

کارگردان نمایش «مرگ با طعم نسکافه» از همه عواملی که او را در ساخت این نمایش یاری کردند تشکر کرد.

«مرگ با طعم نسکافه» نمایشی 6 پرده ای است که با استفاده از کلمات کلیدی زندگی، برش های دراماتیکی را از زمان حال، دهه سی و صد سال اخیر بازگو می کند. از نکات جالب این اجرا حضور پررنگ موسیقی است.

حضور مسعود کیمیایی در اجرای

بهنام شرفی، نیکی مظفری، گل ناز عباسی، بهراد محمدی، روشنک رضایی مهر و بابک صحرایی بازیگران این اجرا هستند. محمدرضا عیوضی و مسعود امامی نیز به عنوان خواننده و بازیگر در این اجرا حضور دارند.

از دیگر عوامل این اثر می توان به مدیر پروژه: نازنین صحرایی، طراح صحنه و لباس: منیره ملکی، طراح گریم: مهتاب حسنی، طراح حرکت: مهرگان بذرافشان، بازیگران صحنه: مهرگان بذرافشان، روشنک رضایی.مهرحدیس محموداف، ملینا مشایخ، آویس اشاره کرد. ترانه: ستار اورکی، سرپرست موسیقی زنده: امیر مهراد، آهنگساز قطعات گفتاری: حامی، علی متقی، امیرعباس حسن زاده، تنظیم کننده قطعات: حامی، علی متقی، امیر مهراد، نوازندگان: صادق نورانی، محمدرضا بختیاری، فرناز صهیری و روزبه سیاه منصوری، دستیار کارگردان: شهرزاد پورفرد، عکاس و طراح پوستر: کیارش کاویان و مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای: حامد قریب.

عکس های نیلوفر دهباشی

۲۲۰

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا