اخبار خودرواخبار روز

صاحبان تاکسی های دست دوم و فرسوده این خبر خوب را از دست ندهند!

شرایط جدیدی برای اسقاطی بودن تاکسی های فرسوده اعلام شده است که در ادامه می توانید آن را بخوانید.

به گزارش ریمینو به نقل از منیبان؛ امین رهبر با اعلام شرایط جدید اسقاط تاکسی های فرسوده در پایتخت گفت: انتخاب مراکز اسقاط تاکسی های فرسوده از طریق سامانه نوسازی ناوگان انجام شد که توسط نوسازی ناوگان و اسقاط تاکسی های فرسوده راه اندازی شد. دفتر مرکزی خودروی ما رانندگان تاکسی می توانند با مراجعه به nnhk.ir مراکز اسقاط منتخب را برای بررسی ارزش اسقاط و کسورات بررسی کنند.

مسئول نوسازی ناوگان تاکسیرانی ضمن افزایش ارزش ضایعات گفت: در پی تماس مرکز نوسازی و اسقاط خودرو، قیمت واحد خودروی فرسوده در 12 مرکز اسقاط مصوب معرفی و کسر شد. برای جایگزینی تاکسی های فرسوده خودروی دوگانه سوز «سمند سورن پلاس» وام 200 میلیون تومان و برای دارندگان وانت های فرسوده وام 150 میلیونی با نرخ 8 درصد به مدت 60 ماه پیشنهاد شده است. این مهلت برای رانندگان تاکسی های دست دوم سه ماهه است.

متقاضیان ثبت نام نوسازی ناوگان می توانند از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 11 به سازمان نظارت و مدیریت تاکسیرانی شهر تهران مراجعه کنند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا