اخبار روز سینما

کنسل شدن سریال Shadow and Bone!/جزئیات

سرویس استریم «نتفلیکس» در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: سریال Shadow and Bone بعد از دو فصل کنسل شد و این سریال ادامه نخواهد داشت. در ادامه جزئیات بیشتر در این مورد ارائه می شود.

Shadow and Bone سریال فانتزی بر اساس رمان های «گریورس» نوشته لی باردوگو به دلیل اعتصاب بازیگران و نویسندگان لغو شد.

سریال Shadow and Bone کنسل شده است

در بیانیه ای که «نتفلیکس» منتشر کرده، گفته شده که لغو فصل سوم Shadow and Bone  عمدتا به دلیل اعتصاب اتحادیه نویسندگان و بازیگران آمریکا و تأثیر وقفه های طولانی در تولید فصل ها بر عملکرد بازیگران بود. این خبر روز گذشته توسط «نتفلیکس» اعلام شد و علاوه بر این سریال، انیمیشن Agent Elvis و سه سریال دیگر پس از یک فصل کنسل شد. بخش دوم سریال سایه و استخوان در 16 مارس 2022 (25 اسفند 1400) منتشر شد.

سریال سایه و استخوان

پیش از این خبر، سرویس استریم «نتفلیکس» مدعی شده بود که فصل اول این سریال در 79 کشور دنیا به نمایش درآمده و جزو 10 سریال پربیننده قرار گرفته است و بیش از 55 میلیون خانواده در 28 روز اول پخش فصل اول آن را تماشا کرده اند.

«لی باردوگو» نویسنده رمان‌های «گریشاورس» در صفحه اینستاگرام خود به خبر لغو این سریال واکنش نشان داد و با بیان اینکه از این اتفاق «دلشکسته و عمیقاً ناامید» شده است؛ اما به عنوان یک نویسنده، از اقتباس آثارش برای تلویزیون قدردانی می کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا