اخبار ورزشی

خبر داغ امضای بمب و سرمربی جدید ارتش سرخ

فولاد وی در خصوص انتخاب سرمربی جدید و مذاکره با بازیکنان اطلاعیه ای صادر کرد. تیم فوتبال خوزستان برای حضور در ماراتن نقل و انتقالات تابستانی در تلاش برای جذب بازیکنان شاخص و انتخاب سرمربی جدید است. سالن ورزش فولاد خوزستان بسته به اهدافی که به آن پیشنهاد می شود ساختار متفاوتی دارد بنابراین روند انتخاب و آماده سازی این تیم حساسیت خاص خود را دارد. جزئیات انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال خوزستان اعلام شد.

باشگاه فولاد خوزستان درباره روند انتخاب سرمربی برای فصل پیش رو و مذاکره با بازیکنان جدید در روند نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر توضیحاتی ارائه کرد.

سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان در خصوص انتخاب سرمربی جدید این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

آرمین مرادی سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: این روزها باشگاه فولاد در حال آماده سازی تیم بزرگسالان خود علاوه بر اقدامات گسترده اجتماعی و استعدادیابی در استان خوزستان بررسی اهداف کلی، تعیین وضعیت تیم بزرگسالان و انجام مذاکرات اولیه با برخی از بازیکنان تاثیرگذار، محورهای مورد توجه هیات مدیره و مدیرعامل در این مدت است. از فصل گذشته

مرادی اضافه کرد: البته اولویت و مهمترین چیزی که باشگاه روی آن تمرکز کرده تعیین وضعیت نیمکت فنی تیم است که همه اعضای هیات مدیره باشگاه به صورت گروهی در حال تصمیم گیری و نهایی شدن هستند. .

سخنگوی باشگاه فولاد در ادامه با تکذیب برخی اخبار مبنی بر سرمربیگری تیم بزرگسالان این باشگاه، تصریح کرد: انتخاب سرمربی در باشگاه بزرگ فولاد به عناصر و مسائل زیادی مرتبط است. باشگاه فولاد خوزستان بسته به اهدافی که برای آن ترسیم می شود ساختار متفاوتی دارد و به همین دلیل روند انتخاب بازیکنان و آماده سازی ترکیب حساسیت خاص خود را دارد. در حال حاضر جمع بندی و تصمیم گیری نهایی صورت نگرفته و باشگاه با دقت در این زمینه کار می کند. انتشار هرگونه گمانه زنی و خبری در این زمینه را رد می کنیم.

سخنگوی باشگاه فولاد در پایان گفت: فولاد افتخار فوتبال جنوب و استان خوزستان است و به همین دلیل از مدیران شرکت گرفته تا تک تک اعضای هیات مدیره باشگاه، همه برای موفقیتشان تلاش می کنند و مطمئنم این عزیزان بهترین تصمیم را می گیرند.» آنها زمینه را برای حضور قدرتمند این تیم در رقابت های فصل آینده فراهم می کنند.

بیانیه باشگاه فولاد درباره انتخاب سرمربی و مذاکره با بازیکنان

باشگاه فولاد خوزستان درباره روند انتخاب سرمربی فصل پیش رو و مذاکره با بازیکنان جدید توضیحاتی ارائه کرد.

در متن اطلاعیه باشگاه فولاد خوزستان برای انتخاب سرمربی این تیم به هواداران آمده است: هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان با توجه به درخواست هواداران محترم مبنی بر تعیین وضعیت کادرفنی ارشد تیم در حال بررسی این موضوع بوده و سعی دارد بهترین تصمیم را برای نیمکت نشینی فولادمردان در فصل آینده بگیرد.

با توجه به سایر فعالیت های باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در فصل 1403-1402، گزارش شده است که حفظ ساختار اصلی این تیم در دستور کار قرار دارد و در این راستا همراه با ارزیابی دقیق بازیکنان اینفلوئنسر فصل گذشته، صحبت های لازم با بازیکنان انجام و توافقات اولیه صورت گرفته و به منظور انعقاد قرارداد بهینه با رعایت محرمانه بودن و محدودیت های قانونی، حاصل شده است.

در عین حال، باشگاه برای رفع سایر نواقص و تقویت تیم در تمامی خطوط، تحلیل ویژه ای از گزینه های مختلف داخلی و خارجی برای عضویت در تیم فولاد خوزستان انجام داده است که مطابق با اهداف کیفی باشگاه برای جذب افراد کارآمد و مفید نیاز، در بازار نقل و انتقالات به تدریج شاهد ظهور بازیکنان جدید فولاد خواهیم بود.

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در پایان از تمامی هواداران خود می‌خواهد مانند گذشته با تمام وجود از باشگاه خود حمایت کنند و تمامی اخبار رسمی را تنها از طریق سایت باشگاه و منابع رسمی پیگیری کنند و به شایعات در مورد جذب یا خروج بازیکنان توجهی نکنند.

فولاد

آیا فولاد مجوز دارد؟

تا زمان اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، فدراسیون فوتبال تصمیمی برای اعلام باشگاه های دارای مجوز حرفه ای برای حضور در فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا ندارد و منتظر تایید یک تصمیم مهم است.

تعطیلات تابستانی فوتبال باشگاهی ایران در حالی ادامه دارد که یکی از چالش برانگیزترین بحث ها با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر دریافت مشروط مجوز حرفه ای 6 باشگاه ایرانی همراه بود، اما همچنان بحث بر سر میزان جریمه های در نظر گرفته شده برای این باشگاه ها وجود دارد. یک فدراسیون فوتبال

فدراسیون فوتبال در اطلاعیه رسمی خود که در 24 اسفند 1401 در سایت رسمی خود منتشر کرد به صراحت اعلام کرد: «شرط اخذ مجوز باشگاه برای معرفی باشگاه ها الزامی است، در صورت عدم اخذ مجوز باشگاه از یک یا چند باشگاه. باشگاه‌های واجد شرایط؛ سهمیه‌ها بر اساس رتبه به باشگاه‌های واجد شرایط بعدی در جدول لیگ برتر برای فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تعلق می‌گیرد.»

همین موضوع باعث شد باشگاه هایی مانند استقلال، پرسپولیس، گل گهر و… که فصل گذشته به دلیل عدم دریافت مجوز حرفه ای نتوانستند در لیگ قهرمانان حضور داشته باشند، تلاش زیادی برای شفافیت مالی، اداری و حقوقی خود داشته باشند تا بتوانند در این رقابت ها حضور پیدا کنند. تا برای فصل بعد این کار را انجام دهیم.

کمیته صدور مجوزهای حرفه ای فدراسیون فوتبال با آگاهی از حساسیت بالای کنفدراسیون فوتبال آسیا برای خرید باشگاه های ایرانی در فصل قبل، تصمیم گرفت برای اینکه با خطراتی مانند محرومیت طولانی مدت مواجه نشود، دقت خود را در این زمینه تشدید کند. و جریمه های اقتصادی سنگین.

انتشار فهرست غیررسمی باشگاه‌هایی که به صورت مشروط یا بدون قید و شرط جواز حرفه‌ای دریافت کرده‌اند باعث شد تا برخی باشگاه‌ها مانند پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز آن را اعلام کنند، اما سکوت فدراسیون فوتبال در این خصوص بار دیگر باعث ایجاد تردید و تردید درباره قطعیت آن شد. صدور این مجوز اضافه شد.

ردپایی نشان می دهد که فدراسیون فوتبال ایران با آگاهی کامل از قوانین AFC در این مورد سکوت کرده است. مسئولان کمیته مجوزهای حرفه ای تا زمانی که نامه رسمی AFC را از طریق پوشه فدراسیون ها دریافت نکنند، نمی توانند در این مورد اظهار نظر کنند.

فدراسیون فوتبال ایران در نامه ای محرمانه که در اوایل سال 1402 به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد، باشگاه های پرسپولیس، فولاد، سپاهان، نساجی، گل گهر و تراکتور تبریز را با رعایت شرایطی دارای مجوز حرفه ای دانست.

نامه ای که بعداً به تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا رسید اما «مشروط» به یافتن مجوز این 6 باشگاه، وضعیت آنها را مبهم کرد.

در گفتگو با یکی از مدیران ارشد کنفدراسیون فوتبال آسیا (که به دلیل سمت اجرایی نامش فاش نمی شود) متوجه شدیم که اتحادیه فوتبال انگلیس به درستی در مورد انتشار اسامی نهایی باشگاه های دارای مجوز حرفه ای سکوت کرده است. موضع مسئولان فدراسیون فوتبال مانند مهدی تاج نشان می‌دهد که مدیران فدراسیون‌ها وارد امور کمیته اجرایی مستقل برای صدور جواز حرفه‌ای شده‌اند و ممکن است احتمال لغو هر گونه مجوزی را در پی داشته باشد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در آخرین نامه رسمی ارسالی به این 6 باشگاه از آنها خواسته است تا اطلاعات خود را برای اعلام تصمیم نهایی درباره میزان شرایط و تحریم های اقتصادی در راستای اعطای مجوز حرفه ای به این باشگاه ها به روز کنند.

با این حال، مقرر شد فهرست باشگاه‌های هر یک از کشورهای عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا که دارای مجوز حرفه‌ای مشروط و بدون قید و شرط هستند، منتشر شود تا به طور قطع مشخص شود که 6 باشگاه ایرانی مجوز حرفه‌ای دریافت کرده‌اند اما مشروط از آن باید بررسی شود.

حال باید دید جریمه های سنگین مالی باشگاه های ایرانی برای گرفتن جواز حرفه ای دوباره توسط فدراسیون فوتبال جریمه می شود یا این باشگاه ها می توانند بدون پرداخت جریمه مجوز درجه A بگیرند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا