اخبار روز سینما

داستان خواستگاری هانده ارچل از پارسا پیروزفر چیست؟

چندی پیش، شایعاتی درباره خواستگاری هانده ارچل از پارسا پیروزفر در برخی از خبرگزاری‌های فارسی منتشر شد که گویا حقیقت ندارد و صرفاً شایعه هستند.

« هانده ارچل »، بازیگر زیبا و محبوب ترک که با بازی در سریال عشق حرف حالیش نیست به شهرت رسید، به تازگی در فیلم مست عشق ، در کنار « پارسا پیروز فر » و «شهاب حسینی» بازی کرد.

چندی پیش، رسانه‌های ترکی و برخی از خبرگزاری‌های ایرانی ادعا کرده‌اند که او از «پارسا پیروزفر» خواستگاری کرده است و «پیروزفر» ظاهراً پاسخ منفی به او داده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


داستان خواستگاری هانده ارچل از پارسا پیروزفر چیست؟

اطلاعاتی که در مورد «پارسا پیروزفر» در حال حاضر در رسانه‌ها منتشر شده، به دلیل عدم مصاحبه‌های او و عدم ارتباط مستقیم با رسانه‌ها، سخت است که تایید یا تکذیب کرد. هر گزارشی که درباره خواستگاری کردن هانده ارچل از پارسا پیروزفر و روابط احتمالی او با بازیگر محبوب ترکیه می‌شود، فقط یک حدس و گمانه زنی است و تاییدی برای آن وجود ندارد.

شایعات اخیر نشان می‌دهد که پس از بازی «پارسا پیروزفر» در فیلم مست عشق، حس عاشقانه‌ای از سوی «هانده ارچل» نسبت به او شکل گرفته؛ اما پارسا پیروزفر همانند همیشه این عشق و خواستگاری را رد کرده است. علاوه بر این، تا چند روز گذشته، خبرهای متعددی درباره ازدواج پارسا پیروزفر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که گویا صحت ندارند.

خواستگاری هانده ارچل از پارسا پیروزفر

«هانده ارچل»، در سال 2015 با بازی در مجموعه تلویزیونی دختران آفتاب شناخته شد. نقش‌های مهمی که او در آن‌ها بازی کرده، شامل نقش «سلین» در دختران آفتاب، نقش «حیات» در عشق حرف حالیش نمیشه، نقش «مژده» در حلقه است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پخش شدن این شایعه چیست؟ آیا «هانده ارچل» واقعا از «پارسا پیروزفر» خواستگاری کرده است؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/داستان-خواستگاری-هانده-ارچل-از-پارسا-پ/

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا