اخبار روز

داستان یک عشق در تمرین استقلال

ایمان گدرزی; جوان معلولی که با دستانش فوتبال بازی می کند که فیلمی از آن در روزهای اخیر در فضای مجازی منتشر شده است در محل تمرین استقلال ظاهر شد. محمدجواد نصیر مقدم که فیلم فوتبالش با استقبال زیادی روبرو شد، آرزوی گذراندن لحظات خوش در غرب تهران را محقق کرد. او اعلام کرده بود که استقلالی است و دوست دارد روزی در محل تمرین تیم محبوبش حاضر شود. این آرزو امروز محقق شد و جواد نکونام سرمربی استقلال از او دعوت کرد تا در تمرین تیمش مهمان باشد. این جوان نه تنها با مربیان و بازیکنان استقلال دیدار کرد، بلکه تمرین را تماشا کرد و در پایان با فوتبالیست ها همبازی شد. جواد نکونام نیز به این هوادار لباس استقلال هدیه داد. به همین منظور گفتگویی کوتاه با محمد جواد انجام دادیم که در ادامه می خوانیم؛

*از تجربه شرکت در آموزش خوداشتغالی بگویید؟ فضای تمرین چگونه بود؟

من سه شنبه 4 آنجا خواهم بود اردیبهشت ماه 1403 در آن روز فراموش نشدنی به اردوی اسطوره ناصر حجازی رفتم و تمرینات تیم محبوبم را تماشا کردم. همه چیز عالی بود، بازیکنان و مربی تیم بامرام آقای جواد نکونام با من بسیار صمیمی و صمیمی بودند و در پایان یک هدیه زیبا از آنها دریافت کردم. از همه عوامل و کادر فنی استقلال و بازیکنان تیم به خاطر رفتارشان با من تشکر می کنم.

*چطور به تمرین تیم دعوت شدید؟ چه کسی با شما هماهنگ کرده است؟

بعد از مصاحبه با تی وی پلاس علاقه ام را برای شرکت در تمرینات تیم استقلال در میان گذاشتم. کادر تی وی پلاس به خصوص آقای شاهان زحمت کشیدند و هماهنگی های لازم را انجام دادند تا بتوانم در تمرین تیم محبوبم حضور پیدا کنم و خدا را شکر این اتفاق افتاد.

*رابطه جواد نکونام با شما چگونه بود؟

از برخورد مربی استقلال آقای نکونام لذت بردم. آقای نکونام با من بسیار محترمانه برخورد کردند و از هدیه ای که به من دادند بسیار سپاسگزارم.

*پس شما یک اکانت مستقل هستید؟

بله، من از بچگی طرفدار استقلال بودم و تمام بازی های این تیم را دنبال می کردم.

در فوتبال خارجی کدام تیم را دنبال می کنید؟

در فوتبال خارجی من یک طرفدار سرسخت رئال مادرید هستم.

* پس باید طرفدار رونالدو باشید؟

بله، قطعا بین مسی و رونالدو، رونالدو را انتخاب خواهم کرد.

257 251

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا