اخبار روز سینما

روایت بهاره مصدقیان از رابطه با پارسا پیروزفر

« بهاره مصدقیان این بازیگر تئاتر در شبکه های اجتماعی مدعی شد 18 سال است که با هم هستند. پارسا پیروزفر او رابطه پنهانی داشت و این بازیگر را به بداخلاقی متهم کرد.

این ادعاها در چند ساعت گذشته در پلتفرم X (توئیتر سابق) مورد بحث قرار گرفته است. اما این موضوع هنوز از سوی رسانه ها و مقامات رسمی تایید نشده و «پارسا پیروز فر» نیز هنوز واکنشی به این موضوع نشان نداده است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید: سریال پوست شیر ​​وارد جشنواره فیلم مسکو می شود

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرام فیگار دیدن.


روایت بهاره مصدقیان از رابطه اش با پارسا پیروزفر

برخی از کاربران بر این باورند که این اتهامات اخلاقی در کنار افشای روابط دیگر این بازیگر مربوط به فیلم آینده است. فیلم عشق دکل با بازیش

«بهاره مصدقیان» و این بازیگر چندین بار در تئاتر با هم همکاری کردند. از جمله کارهایی که با هم انجام دادند، می توان «پیروزفر» به عنوان کارگردان، نویسنده و تنها بازیگر و «ماتریوشکا» را که «مصدیکیان» دستیار طراحی صحنه و لباس را بر عهده داشت.

پارسا پیروزفر

«پیروزفر» بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است و همیشه به عنوان یک سلبریتی شناخته شده است. «بهاره مصدقیان» با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرامش نوشت:

از روزی که حرف های خانم ف را شنیدم و حرف های شما را به شما گفتم، او نتوانست این همه دروغ را تحمل کند و رابطه ای که شما به آن اعتراف کردید، تمام صحبت ها و فیلم هایی که در خانه اش گرفته بود را ثابت کرد. [چون گویا تو قبل‌تر هم تهدیدش کرده بودی، قبل از آخرین دیدارتان در خانه دوستت خانم جس] برای اثبات رابطه، همه عکس ها را به خانه من آورد و دیدم. آن روز تصمیم گرفتم بی نام در توییتر بنویسم: رابطه هجده ساله با پارسا پیروزفر کار آسانی است. نبود. من چند توییت ناشناس می نویسم، همین.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رابطه این دو هنرمند چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

Recent search terms:

  • بهاره مصدقیان

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا