اخبار روز سینما

روایت زهرا حمیدی بازیگر زن از سرطانش; شوکه شدم!







به گزارش ریمینو آنلاین، این بازیگر است مهر گفت: خدا را شکر این روزها حالم خوب است، اما دوران سختی بود. مخصوصا وقتی این خبر را شنیدم درک آن خیلی سخت بود و شوکه شدم.

او ادامه داد: یکی دو روز در شوک بودم، اما به خودم گفتم باید بجنگم، بلافاصله به فکر درمان افتادم و ظرف چند روز شیمی درمانی را شروع کردم.

حمیدی قبل از اینکه بداند به چه بیماری مبتلا است، درباره دردش گفت: سه ماه دردی داشتم که زیر سینه و کمرم به شدت درد می‌کرد، اما هیچ دکتری متوجه نشد که در روده و معده‌ام چه خبر است. تا اینکه پزشک خانواده معاینه و تشخیص دهد. بلافاصله به کلینیک فیروزگر نامه نوشت، آندوسکوپی کردم و متوجه شدند سرطان پانکراس دارم.

من سیگار را ترک کردم و از آن متنفر بودم

وی با بیان اینکه علت بیماری خود را چه می دانست، بیان کرد: پزشکان گفتند ممکن است از سیگار باشد، پس از آن من سیگار را ترک کردم و از آن متنفر شدم. استرس و تغذیه نامناسب می تواند از دیگر دلایل این بیماری باشد. نه صبحانه خوردم و نه ناهار و فقط عصرانه خوردم. همه اینها به هر حال مؤثر است.

حمیدی درباره جلسات شیمی درمانی نیز گفت: شیمی درمانی را خیلی سریع شروع کردم، تاکنون پنج جلسه شیمی درمانی داشتم که هر 15 روز یک بار بود، البته برخی جلسات به تعویق افتاد. از 75 کیلو به 50 کیلو اضافه وزن پیدا کردم و دچار ضعف جسمانی شدم.

مردم در این مدت برای من خیلی دعا کردند

این بازیگر تلویزیون درباره وضعیت فعلی خود تصریح کرد: خدا را شکر مردم در این مدت برای من خیلی دعا کردند. نمی دانم چگونه از مردم تشکر کنم، می دانم که نماز دسته جمعی بسیار مؤثر است و فکر می کنم آنها این حس خوب را به من دادند.

حمیدی همچنین گلایه کرد: از تلویزیون و وزارت مشاوره ناراحتم که 35 سال است که با آنها تماس نمی‌گیرم اما هیچ‌کدام از آنها تماس نگرفته‌اند.

وی درباره مصرف دارو و اینکه آیا مشکلی دارد یا خیر، گفت: خدا را شکر دارم داروی هلال احمر مصرف می کنم. خود رئیس هلال احمر به این موضوع رسیدگی کرد تا بدون مشکل به امور مربوط به مصرف دارو رسیدگی شود.

گفتند فعلا شیمی درمانی لازم نیست

وی همچنین درباره روند شیمی درمانی برایم توضیح داد: الان قرص مصرف می کنم چون غده کوچکتر شده و گفته شد که شیمی درمانی بعد از حدودا شروع می شود. یکی دو هفته دیگر برای معاینه مجدد برمی گردم.

حمیدی درباره حفظ روحیه خود در این روزها گفت: هیچ وقت ناامید نشدم، همیشه می گفتم که خوب می شوم حتی گاهی برای کسانی که مثل من هستند پیام می گذارم و به آنها امیدوار می کنم.

این بازیگر در پایان درباره شرایط روزهایش گفت: بعد از این بیماری آدم جدیدی شدم، حالا فقط می خواهم کاری را که خدا می خواهد انجام دهم با خدا شرط کردم که فقط او را خوشحال کنم.




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا