اخبار روز سینما

روزنامه همشهری از آرایش سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران انتقاد کرد

در یک خبر منتشر شده در روزنامه همشهری، انتقادی عجیبی به سریال افعی تهران و آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در این برنامه تلویزیونی شده است.

در یادداشتی منتشر شده در روزنامه همشهری، انتقادی عجیبی به آرایش غلیظ «سحر دولتشاهی»، بازیگر سریال ایرانی افعی تهران، در بخش اتاق درمان این برنامه شده است. «سحر منصوری»، روانشناس بالینی و روان‌درمانگر، این موضوع را به اشتباهات این سریال در بخش اتاق درمان نسبت می‌دهد و می‌گوید که آرایش غلیظ درمانگر از جمله اشتباهات در این سریال است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


روزنامه همشهری از آرایش سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران انتقاد کرد

در نظر «سحر منصوری»، روانشناس بالینی و روان‌درمانگر، اشتباهاتی در رویکرد سریال به اتاق درمان وجود دارد. او معتقد است که آرایش غلیظ درمان‌گر در این بخش اشتباه بوده و به عنوان یک روانشناس، اجازه نداریم که آرایش زیادی داشته باشیم. همچنین او تاکید دارد که نگاه‌های مستقیم درمان‌گر به مراجعه‌کنندگان و نحوه نشستن او بسیار مهم است و باید به درستی انجام شود.

ارتباط خارج از اتاق درمان با مراجع نیز به نظر او اشتباه بسیار بدی است و حتی اگر جنس موافق هم باشند، نباید با هم دوست شوند و همدیگر را جایی خارج از اتاق درمان ببینند؛ چرا که این می‌تواند تاثیرات منفی بر روند درمان داشته باشد.

سریال افعی تهران

«منصوری» تأکید می‌کند که تماس مراجع با شماره مشاور او که تلفن کاری محسوب می‌شود، فقط در مواقع بسیار ضروری و مهم مانند افکار خودکشی یا دیگرکشی، مجاز است.

او همچنین به موضوع هدیه‌گرفتن و هدیه‌دادن بین روان‌درمانگر و مراجع اشاره می‌کند و می‌گوید:

این موضوع در سریال به‌خوبی رعایت شده بود؛ اما یکباره با اظهار علاقه مراجع و پس نزدن روانشناس، همه چیز تغییر کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دردسر برای سحر دولتشاهی بخاطر آرایش غلیظ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا