اخبار روز سینما

سریال آمرلی برنده جایزه هلال طلایی در عراق شد

سریال آمرلی که محصولی مشترک ایران و عراق است و توسط «احمد ابراهیم احمد» کارگردانی و «امیرمهدی پوروزیری» تهیه شده، در مراسم جشنواره ماه مبارک رمضان، جایزه ویژه هیئت داوران به عنوان بهترین اثر ملی را دریافت کرده است.

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، این سریال در مهم‌ترین رقابت‌های تلویزیونی عراق برنده جایزه هلال طلایی شده است. سریال عراقی آمرلی که همزمان در ایران و عراق ساخته شد، در جشنواره معتبری که در تاریخ 21 اردیبهشت ماه 1403 برگزار گردید، جایزه ویژه هیئت داوران به عنوان بهترین اثر ملی را از آن خود کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال آمرلی برنده جایزه هلال طلایی در عراق شد

علاوه بر دریافت جایزه هلال طلایی، بازیگر نقش «حسان» در این سریال، که «امیر احسان» نام دارد، جایزه بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد. سریال عراقی آمرلی توسط «امیرمهدی پوروزیری» تهیه شده و تحت کارگردانی «احمد ابراهیم احمد» قرار گرفته است.

بخشی از عوامل فنی این سریال ایرانی هستند و در کسب این موفقیت بسیار دخیل بوده‌اند. «مصطفی زمانی»، تنها بازیگر ایرانی این سریال، تجربه بین‌المللی خود را در این اثر داشته و در جوانان عربستان بسیار محبوب شده است.

سریال آمرلی

آمرلی یک سریال عاشقانه است که داستان یک خبرنگار عراقی را روایت می‌کند که در زمان جنگ، می‌خواهد راز زندگی خودش را کشف کند. این مجموعه همچنین در مورد آزادسازی شهر آمرلی در عراق از سلطه نیروهای داعش نیز داستان می‌گوید.

نیمی از بازیگران سریال آمرلی عراقی و نیمی دیگر سوریه‌ای هستند. بازیگر محبوب عرب، «نریمان الصالحی» و بازیگر ایرانی، «مصطفی زمانی» نقش اصلی زوج عاشقانه را در این سریال ایفا می‌کنند. همچنین بازیگر دیگری به نام «رامز اسود» نیز در این سریال حضور دارد که نقشی متفاوت دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال آمرلی چیست؟ آیا او به حق خود رسید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا