اخبار روز

عاملان حمله تروریستی در مسکو برای همیشه در مکانی شبیه “تابوت” خواهند بود.

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازات بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی در حومه مسکو خبر داد.

چیزی را گزارش کنید مهر به گزارش تاس، الکسی ملنیکوف، دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه می گوید که عاملان حمله تروریستی به سالن کنسرت کورکوس در حومه مسکو با مجازات بسیار سختی روبرو هستند.

سرویس نظارت مالی فدرال روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد که این کشور چهار شهروند تاجیکستانی را که هفته گذشته به سالن کنسرت کروکوس در نزدیکی مسکو حمله کردند را به فهرست تروریست ها و افراط گرایان اضافه کرده است.

به گزارش سرویس نظارت مالی فدرال روسیه، اسامی دلردجون میرزایف، شمس الدین فریدنی، سیداکرمی ریچابالیزدا و محمد صابر فیضوف به فهرست افراطیون روسی اضافه شد.

ملنیکوف در پی این اظهارات تاکید کرد: عاملان این حمله تروریستی روزهای خوبی در پیش نخواهند داشت. آنها تا پایان عمر در جعبه ای شبیه تابوت (سلولی به ابعاد 4×6 متر مربع) محبوس خواهند شد. ).

وی افزود: تنها می توانید در حالت خمیده حرکت کنید و دستان خود را پشت سر بگذارید. آنها اجازه هیچ گونه تماسی را ندارند و احتمالاً دیگر هرگز فرزندان خود را نخواهند دید. حبس ابد وحشتناک است و من کسانی را که به حبس ابد محکوم شده اند دیده ام که اکثراً برای مرگ سریع التماس می کنند.

وزارت اورژانس روسیه امروز اعلام کرد که حداقل 143 نفر در این حمله تروریستی تا روز پنجشنبه کشته شده اند.

سرویس امنیت فدرال روسیه یازده نفر را به ظن دست داشتن در این حمله تروریستی دستگیر کرده است. این مرگبارترین حمله تروریستی در روسیه از اوایل دهه 2000 است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا