سرگرمی

علی صبوری به زندان نمی‌رود/ استفاده از پابند الکترونیک به جای حبس

ریمینو، وکیل مدافع علی صبوری گفت: در حکم جدید قاضی حکم به عدم مراجعه موکلم به زندان و تحت نظارت الکترونیکی (صندوق الکترونیکی) داده است.

حسین شاهرخی; وکیل علی صبوری (بازیگر سینما و تلویزیون) درباره پرونده موکلش اظهار داشت: اخیرا اسفند در سال 1398 به دنبال علائم بیماری قلبی، موکلم علی صبوری به بیمارستان رجایی تهران مراجعه کرد اما به دلیل بی احتیاطی پزشک کشیک و در نهایت فشار عصبی بر وی، بین این فرد (علی صبوری) درگیری ایجاد شد. افسر پلیس و پزشک کشیک

وی افزود: در نهایت پلیس با شکایت آنها موافقت کرد و مقرر شد موکلم به دو فقره حبس تعزیری به مدت 4 ماه (جمعاً 8 ماه) محکوم شود.

این وکیل دادگستری با بیان اینکه به دلیل بیماری و شرایط موکلم در روز حادثه و گذشت پلیس از قاضی درخواست کردیم که طبق ماده 502 قانون آیین دادرسی کیفری موکلم مشمول حبس نشوند. ، و گفت: بالاخره قاضی تصمیم به حذف ترفیع گرفت. این قانون از نظر حقوقی و قضایی به نفع علی صبوری خواهد بود و به زندان نمی رود و تحت نظارت الکترونیکی (باند الکترونیکی) قرار می گیرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا