اخبار روز سینما

عملکرد محوری و انتخاب عملکرد در اولویت فعالیت های ارشاد گیلان خواهد بود

طاهری در دیدار با مدیران تاسیسات سینمایی استان؛

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: اعتبارات با هدف افزایش تعالی فرهنگی و هنری استان در اختیار نهادها قرار می گیرد.

پی ام آپلود، امیرحسین طاهری مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان روز دوشنبه ۱۵ خرداد گفت: آذر وی در ماه 1402 در دیدار با مدیران نهادهای سینمایی استان ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: تمرکز بر تخصص و توجه به افراد شایسته و با تجربه در دستور کار فرهنگ و رهبری اسلامی است. مجموعه گیلان .

وی بر ضرورت رهایی مدیریت دولتی از عرصه هنر تاکید کرد و افزود: ارتقای امور هنری و فرهنگی باید به صاحب نظران سپرده شود و به جنبه عمومی و مردمی تبدیل شود.

طاهری تصریح کرد: قاطعانه مخالف لابی گری و سفارشی سازی در حوزه فعالیت های فرهنگی و وام دهی هستم.

وی با تاکید بر اینکه شایسته سالاری و شایسته سالاری در اولویت فعالیت های مشاوره گیلان خواهد بود، ادامه داد: موضوع تامین مسکن اهالی سینما نیز پیگیری می شود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تاکید بر جایگاه و نقش مهم نهادهای سینمایی در پیشرفت و توسعه اقتصاد سینمایی استان افزود: از موسسات سینمایی و هنری که طرح و برنامه ارائه می کنند حمایت می شود.

در این نشست که با حضور فاطمه فروتن سرپرست معاونت هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد، تمامی مدیران موسسات سینمایی استان به بیان دغدغه ها و مشکلات پرداختند. که فعالیت آنها با آن مواجه است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا