اخبار روز سینما

کمدی سیاه پیمان معادی با حضور سحر دولتشاهی و پژمان جمشیدی!/جزئیات

پیمان معادی قرار بود کارگردانی سریال «افعی تهران» را بر عهده بگیرد. اما در آخر آن را به سامان مقدم سپرد و بازیگر نقش اصلی سریال شد و سحر دولتشاهی، پژمان جمشیدی و … هم در این پروژه همکاری دارند.

به گزارش ریمینو به نقل از فیلم‌نیوز، پیمان معادی اردیبهشت ماه سال 1401 با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که قصد دارد یک سریال طنز برای شبکه نمایش خانگی بسازد و گفت: «خیلی وقت بود می خواستم فیلمنامه کمدی دیگری بنویسم.» سال ها پیش حالم خوب بود. و تجربه های خوشایند نوشتن سناریوهای کمیک، اما تا امروز به دنبال فرصتی برای نوشتن در ژانر مورد علاقه ام، کمدی سیاه بودم.

این روزها با همکاری پویا مهدی زاده در حال نگارش قسمت های پایانی داستان هستیم.» معادی پیش از این اعلام کرده بود که این اثر یک کمدی سیاه همراه با مالیخولیایی غمگین است. معادی قرار بود این فیلمنامه را خودش جلوی دوربین ببرد اما با توجه به نقش پررنگی که در این سریال داشت، قرار شد کارگردان دیگری آن را کارگردانی کند. سامان مقدم که تجربه کارگردانی فصل سوم سریال «قلب یخی» را در شبکه خانگی داشت، سرانجام پس از یک دهه مسئولیت کارگردانی سریال  «افعی تهران» را بر عهده گرفت تا سریالی را برای شبکه خانگی کارگردانی کند. سامان مقدم یکی از کارگردانانی است که نقش اول را بر عهده دارد. خیلی ها به او اعتماد دارند و به همین دلیل است که آثارش را همیشه با حضور طیف وسیعی از ستارگان سینما فیلمبرداری می کند.

با این حال، «قلب یخی 3» یکی از سریال‌های پر ستاره شبکه خانگی است. او همچنین ستاره های زیادی را برای ساخت افعی تهران استخدام کرد. به گزارش همشهری آنلاین، علاوه بر پیمان معادی،سحر دولشتاهی و پژمان جمشیدی نیز در سریال جدید سامان مقدم ایفای نقش کرده اند. ستاره های دیگری نیز در این سریال حضور دارند که اسامی آنها به زودی اعلام خواهد شد. علی سرتیپی، مدیرعامل پلتفرم  «فیلمنت»، پیش از این در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از مجوز ساخت سریال  «افعی تهران» که توسط ساترا منتشر شده بود، خبر داده بود. این سریال به صورت انحصاری از پلتفرم «فیلمنت» پخش خواهد شد.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا