اخبار روز سینما

فال روزانه | فال انبیا فردا چهارشنبه 29 فروردین 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش شمانیوز : فال نبوی روشی معنوی و متمایز است که بر اساس نتیجه گیری های الهی انبیا و به عنوان راهنمای معنوی برای زندگی مورد استفاده قرار می گیرد. در نبوت انبیا، داستان ها و سیره انبیا سرچشمه حکمت و هدایت است. هر داستانی در سعادت انبیا حاوی پیام معنوی و درس زندگی است که می توان برای پیش بینی و تفسیر آینده به آن توجه کرد و از آن بهره برد. علائم زودیاک پیامبران فردا چهارشنبه 29 ام فروردین 1403 را بخوانید.

متولد شدن فروردین

حضرت داوود

ای صاحب فال! مژده برای شما، شما از سه قوم محافظت خواهید کرد و آنها تحت فرمان شما خواهند بود. تو این چند روز غصه خوردی، صبر کن و خودت را کنترل کن و رازت را به کسی نگو. تو امسال رنج کشیدی و خدا به تو عنایت کرد و تو را به خیر کرد. بعد از چند روز راضی هستی، اگر نبودی به او خبر می دهند و به اذن خدا کارها خوب پیش می رود. در نماز کوشا باش، از افراد بد و گناهکار دوری کن.

متولد شدن اردیبهشت ماه

حضرت خضر

ای صاحب زودیاک به تو مژده بده که دولت به تو بازگشته و از این به بعد شاد و موفق خواهی بود و امورت به خیر می گذرد. سفری در پیش دارید که نیازهای شما را برآورده می کند و محبت و کمک دوستانتان را خواهید یافت. زنهار راز دلت را به کسی نگو، آن شخص دشمن توست و به درد تو می زند، اما با هیچکس دشمنی نداری، غمگین مباش تا از دست کسی آزار ندهی. شنبه و پنجشنبه برای شما روزهای پر برکتی است، دلتان آرزوی چیزی دارد که به زودی در اختیارتان قرار گیرد و به خواسته قلبی خود برسید و نیازهایتان را برآورده کنید. نماز چشم مجروح را نزد خود نگه دارید تا از شر دشمنان در امان بمانید انشاالله.

متولد شدن خرداد

حضرت شعیب

ای صاحب فال! بدان که چنانکه من می بینم با کسی ارتباط خواهی داشت و به تو سود فراوانی می رساند و امورت نیکو می شود. چند روز صبر کنید و عجله نکنید. عده ای با شما دشمنند، اما نمی توانند پیروز شوند، در نماز و زکات سست نباشید و به یاد داشته باشید که خدای متعال گرفتاری ها را از شما دور می کند و از ناحیه زنان غم و اندوه فروتنان را. کار تمام می شود و تو فرزند مبارکی خواهی بود. راز دلت را به کسی نگو تا در غیاب خود کمکی دریافت کنی و بشارتی دریافت کنی. تا شما خوشحال باشید

متولد شدن تیر

حضرت الیاس

ای صاحب زودیاک به تو مژده می دهد که نیت و آرزویی که سالها در دلت بوده انشاءالله به زودی به سراغت خواهد آمد. باید شکرگزار باشید، سفری در پیش دارید که به دردتان می خورد و به زودی سلامتی تان را به دست می آورید، بدون مشورت اقدام نکنید تا خدا به شما عنایت کند برکت حج به جا آورید و پیامبرمان (ص) را زیارت کنید. شنبه و پنجشنبه برای شما پر برکت است و کاری که انجام می دهید به حقیقت می پیوندد و عجله نکنید و منتظر نباشید تا کارها برای شما درست شود اما وقتی ماه نو را می بینید به چهره زیبا نگاه کنید تا به شما خوش بگذرد. چیزی از غیب به شما می رسد که نور شماست و از جایی که امیدی ندارید به آرزوی دل خواهید رسید انشاءالله. از همسایگان خود بپرسید که چگونه هستند و اگر به چیزی نیاز دارید، آن را انجام دهید.

متولد شدن مرداد

حضرت ذوالکفل

به نظر می رسد فردی صبور و بردبار هستید، قول های زیادی به دیگران می دهید، مراقب باشید به آنها عمل کنید. اگر وکیل یا قاضی هستی با مردم عادلانه رفتار کن و حق مظلوم را از ظالم بگیر. شما به آنچه در نظر گرفته اید دست خواهید یافت. یک فرد بدخواه به دنبال غفلت شماست. مراقب او باش ممکن است مجبور شوید برای مدتی مخفی شوید یا تنها زندگی کنید زیرا در حال انجام کاری هستید. ممکن است شخصی با نام از شما بشنود. او را به عدالت با مردم دعوت کن و او هم قبول می کند. آنچه انتظار دارید در حال رخ دادن است.

متولد شدن شهریور

حضرت شعیب

ای صاحب فال! بدان که چنانکه من می بینم با کسی ارتباط خواهی داشت و به تو سود فراوانی می رساند و امورت نیکو می شود. چند روز صبر کنید و عجله نکنید. عده ای با شما دشمنند، اما نمی توانند پیروز شوند، در نماز و زکات سست نباشید و به یاد داشته باشید که خدای متعال گرفتاری ها را از شما دور می کند و از ناحیه زنان غم و اندوه فروتنان را. کار تمام می شود و تو فرزند مبارکی خواهی بود. راز دلت را به کسی نگو تا در غیاب خود کمکی دریافت کنی و بشارتی دریافت کنی. تا شما خوشحال باشید

متولد شدن مهر

حضرت سلیمان

ای صاحب زودیاک، اگر به فکر ثروت و ثروت هستی، بدان که با کمک گرفتن از شخص بی همتای خداوند و ابراز ارزش و تلاش خود، به خواسته خود می رسی، زیرا رحمت خداوند از آنچه فکر می کنی بیشتر است. به اذن یزدان دلی زیبا داشته باشید از افکار بد و افکار نادرست دوری کنید زیرا خداوند با اهل تقوا است و انشاءالله شما را از خطا حفظ می کند.

متولد شدن آبان

حضرت محمد

ای صاحب فال! مژده است برای تو که دشمنانت شکست می خورند، آرزوی دلت برآورده می شود و فرمان خدا را به جا می آوری، در این صورت خداوند دوست و همدم تو خواهد شد. یکی او شما را دوست دارد و شبانه روز برای شما دعا می کند، زنده باشید و عمرتان موفق باشد، خداوند مراقب شما باشد، در کارتان صبور باشید و این را به هیچکس نگویید که در امان باشید. شنبه و دوشنبه مبارک و اگر نیستید خبرهای خوب بشنوید و به آرزوی قلبی خود برسید. از دروغ و غیبت بپرهیز تا عاقبتت به خیر شود. به خواست خدا.

متولد شدن آذر

کار

ای صاحب علامت زودیاک، چیزی از تو کم است و از دست دادن آن ناراحتی، اما نتیجه را نمی دانی، اگر صبر کنی، به تمام آرزوهایت می رسی. بعد با خدا خلوت کن عاقبت حالت خوب میشه. در چند روز آینده به خوشبختی خواهید رسید. اگر قصد سفر دارید، این کار را انجام دهید زیرا خوب است. شنبه و پنجشنبه برای رسیدن به هدفتان خوب است. اگر قصد ازدواج داری خودداری کن، چیز بدی است، خودت را ناراحت نکن چون ستاره بدی در طالع تو می بینم. صبر کن تا آنچه را که از خدا می خواهی بدست آوری و صدقه بده. از منظر شخصی، کار شما برکت خواهد داشت، عظمت و راحتی را در آن خواهید یافت و همه چیز آنطور که دلتان می خواهد پیش خواهد رفت. با اذن خدا به آنچه انتظار دارید می رسید.

متولد شدن دی

حضرت زکریا

ای صاحب فال! در کار خود عجله کنید زیرا کار شیطان است و در نهایت پشیمان خواهید شد. اما مژده است برای شما که به برکت فرزند به حالت و خوشی می رسید و قدم او بر شما مبارک باد. غمگین نباش و یک دل باش. نگران هستی اما غمی در دلت هست که به زودی اوضاعت خوب می شود، اگر غیبت کنی زود به سراغت می آید و امسال برایت پربار خواهد بود و سفری در پیش خواهی داشت. خوبی های زیادی در آن خواهید دید. در روز چهارشنبه هر چه خواستی خداوند به تو می دهد، قرآن را زیاد بخوان و آخرتت برکت باد. به خواست خدا

متولد شدن بهمن

حضرت ذوالقرنین

شما فردی سخت کوش و مصمم هستید، اگر از این استعداد استفاده کنید به نتایج خوبی خواهید رسید. سفرهای دوری را در زندگی خود خواهید دید، در زندگی با خطراتی روبرو خواهید شد. بسیاری از مردم از شما اطاعت خواهند کرد یا تحت حمایت شما خواهند بود. در طالع شما یک زیارت هست. اگر قصد سفر به دنیا را دارید اقدام کنید.

متولد شدن اسفند

حضرت موسی

ای صاحب فال! بدان که به چیزی فکر می کنی که در آن افتادی و از آن ناتوان هستی و از برآورده شدن همه آرزوهایت غمگین هستی. قبل از این شما بسیار غمگین بودید و ستاره شما در شرف تولد است و کارت شما تمام می شود. خدا بهت اجر خوبی بده و کارتت هر چه زودتر بالا بیاد و دلت مشغول سبک بار باشه. با یکی قول خواهی داد، خوب عمل کن، اگر نکنی، مژده ای به تو می رسد و کارت تمام می شود، اگر زمین را لمس کنی طلا می شود. در نماز تنبلی نکنید، تا می توانید صدقه بدهید تا از ترس در امان بمانید و به هدف خود برسید. به خواست خدا


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا