اخبار روز

قطعی برق در مناطق فلسطین اشغالی به دلیل حملات مقاومت لبنان

اصابت موشک های متعدد از لبنان به شمال فلسطین اشغالی، شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه را در تاریکی فرو برد.

به گزارش تسنیم، رسانه های عبری با انتشار تصاویری اعلام کردند که حملات راکتی مداوم به شهرک های شمال (فلسطین اشغالی) منجر به قطع برق در کریات شمونه شده است. یکی این شهر به یکی از بزرگترین شهرهای این منطقه تبدیل شده است.

همچنین برخی رسانه ها با انتشار ویدئویی از برخی شهرک ها در شمال فلسطین اشغالی اعلام کردند که حزب الله اسرائیلی ها را مجبور به خروج از این منطقه کرده و شمال (فلسطین اشغالی) اکنون به شهر ارواح تبدیل شده است.

رادیو ارتش اسرائیل در توصیفی جالب اعلام کرد که حزب الله در دویستمین روز از جنگ در 7 اکتبر، 200 هزار اسرائیلی را به پناهگاه های منطقه شمال فرستاده است.

به گزارش این رسانه عبری زبان، سه هواپیمای بدون سرنشین شامگاه سه شنبه وارد مرز شمالی شدند که زنگ خطر را به صدا درآورد و شهرک نشینان را بر آن داشت تا به پناهگاه های اضطراری بروند.

از سوی دیگر، حزب الله لبنان در بیانیه ای تایید کرد که بعدازظهر سه شنبه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال شهر عکا را مورد حمله هوایی قرار داده است.

بر اساس این بیانیه، این عملیات با چندین پهپاد پوششی و تعدادی پهپاد انتحاری، مقر فرماندهی تیپ گولانی و مقر یگان ایگور در شمال این شهر مورد حمله قرار گرفت.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد که این اولین حمله به عکا در سال 2024 بود.

آخرین زنگ خطر در شهر عکا در دسامبر 2023 به صدا درآمد.

در همین زمینه شبکه تلویزیونی 12 رژیم صهیونیستی اعلام کرد که علاوه بر آکا، زنگ خطر در شهر حیفا نیز به صدا درآمده است.

روتر نت همچنین در اخبار منتشر شده در اواخر عصر سه شنبه فاش کرد که بیش از 30 موشک به منطقه الجلیل العلا شلیک شده است که بخش وسیعی از شهر کریات شمونه را کاملاً سیاه کرده است.

به گزارش رسانه های صهیونیستی، ارتش اسرائیل برای جلوگیری از حملات مقاومت در جنوب لبنان، شعله های آتش را به آسمان منطقه مرزی با جنوب لبنان شلیک می کند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا